PARTNERZY PORTALU

partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl
partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl
partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

REKLAMA

Prezes Tesco: Jesteśmy nr 1 w handlu internetowym w Polsce

  • www.portalspozywczy.pl
  • 08 lip 2013 16:52

Handel elektroniczny to obecnie jeden najszybciej rozwijających się sektorów polskiej gospodarki. W roku 2012 jego wartość wzrosła aż o 1,49 mld r/r. Największe sieci handlowe w Polsce inwestują miliony aby objąć pozycję lidera w tej gałęzi handlu. Tesco Polska rok od uruchomienia usługi Ezakupy w Warszawie, jest już liderem w internetowego handlu żywnością w Polsce i planuje kolejne projekty, które pozwolą firmie utrzymać tę pozycję.

REKLAMA

Oficjalny start usługi zakupów za pośrednictwem internetu w Tesco odbył się w lipcu 2012. Dziś Ezakupy dostępne są w 10 regionach Polski a dostawy realizowane są z 16 hipermarketów. Do września 2013 Ezakupy będą obecne już w 20 sklepach w Polsce. To bodaj najszybciej rozwijająca się usługa zakupów spożywczych dokonywanych za pośrednictwem Internetu w Polsce. Firma nie ukrywa, że chce być liderem e-commerce w swoim sektorze.

To właśnie internet będzie jednym z głównych elementów strategii rozwoju Tesco w Polsce. - Już teraz jesteśmy nr 1 w sprzedaży internetowej w Polsce i chcemy się umocnić na tej pozycji. Ruszyliśmy z projektem e-sklepu ubiegłym roku, rozpoczynając od sklepu w Warszawie. Dzisiaj w stolicy prowadzimy sprzedaż z trzech hipermarketów, a po ulicach Warszawy jeździ 50 vanów dostarczających towar klientom. W całej Polsce prowadzimy sprzedaż już w 14 miastach i docieramy do ok. 20 proc. Polaków. Plan na ten rok zakłada uruchomienie sprzedaży internetowej w kolejnych ośmiu miastach, to oznacza, że będziemy w ponad 20 miejscowościach i będziemy mieli w zasięgu ok. 40 proc. polskich konsumentów - mówi Ryszard Tomaszewski, prezes Tesco Polska.

Dziś po całej Polsce jeździ 150 samochodów dostawczych, a na koniec roku - jak zapowiada szef Tesco Polska - będzie ich dwukrotnie więcej. W tym roku, w biznesie internetowym brytyjski operator zapowiada wzrost zatrudnienia z 500 do ok. 1000 osób.

- W perspektywie 4-5 lat chcemy objąć zasięgiem naszej sprzedaży internetowej 60 proc. polskich konsumentów. To realne, rynek jest bardzo perspektywiczny, młodzi ludzie, którzy chętnie korzystają z internetu i robią zakupy w e-sklepach dorastają i zakładają rodziny, ich potrzeby będą stale rosły. Szybko rozwija się także rynek technologii mobilnych w tym smartfony, które ułatwiają robienie zakupów przez internet. Chyba żadna z sieci spożywczych nie ma tak dobrego modelu sprzedaży, jak właśnie Tesco - tłumaczy Ryszard Tomaszewski.

PARTNERZY SERWISU partner portalu propertynews.pl Partner serwisu - Galeria WISŁA Partner serwisu - OUTLET CENTER

REKLAMA

Newsletter


Najważniejsze informacje portalu propertynews.pl prosto na Twój e-mail

Propertynews.pl: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

REKLAMA
REKLAMA