PARTNERZY PORTALU

partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl
partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl
partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

REKLAMA

Prezes Tesco Polska: W drugiej połowie roku powrócimy na ścieżkę wzrostu

  • www.portalspozywczy.pl
  • 02 paź 2013 17:14

Prezes Tesco Polska: W drugiej połowie roku powrócimy na ścieżkę wzrostu

Tesco Polska ocenia, że w drugiej połowie 2013 roku jego wyniki finansowe powrócą na ścieżkę wzrostu. Na wyniki pierwszego półrocza wpływ miała trudna sytuacja gospodarcza. Cała Grupa Tesco także zapowiada dalszą poprawę wyników w drugiej połowie roku.

REKLAMA

- Podobnie jak w przypadku wielu polskich firm, również na nasze wyniki finansowe w pierwszej połowie roku duży wpływ miała trudna sytuacja gospodarcza. Wprowadziliśmy zatem w życie plany, które pomagają nam lepiej dostosowywać się do nowych warunków na rynku. Cieszę się, że te właśnie działania oraz rozpoczęte inwestycje już zaczynają przynosić korzyści naszym klientom - mówi Ryszard Tomaszewski, prezes Tesco Polska.

- Skoncentrowaliśmy się na ciągłej pracy nad podwyższaniem jakości żywności i rozwojem innowacyjnych kanałów sprzedaży, jak Tesco Ezakupy. Rozwijamy program Clubcard, markę modową F&F i inwestujemy w unowocześnianie naszych sklepów. To znalazło już swoje odzwierciedlenie w poprawie wyników na przestrzeni pierwszych sześciu miesięcy tego roku i pozwoli nam wrócić na ścieżkę wzrostu w jego drugiej połowie - dodaje.

W pierwszym półroczu 2013 r. Tesco notowało w Polsce dalsze spadki sprzedaży. Sprzedaż LFL w Polsce spadła o 6,4 proc.

W trakcie kampanii "Ciach!" Tesco obniżyło ceny niemal 5000 linii produktów, głównie żywnościowych, poprawiając tym samym ofertę cenową dla klientów.

Firma rozwijała gamę produktów z kategorii świeżej żywności, skupiając się na warzywach i owocach. Poszerzono ofertę sezonową, oferując nową gamę sałatek, arbuzów i polskich pomidorów, z trzema wcześniej niedostępnymi gatunkami.

Oferta produktów żywnościowych została poszerzona o 200 nowych linii, w tym świeże sałatki, ciastka i napoje marki Tesco.

Oferta ponad 100 produktów marki Tesco polecanych przez krytyka kulinarnego Roberta Makłowicza, poszerzyła się o kolejne 8 artykułów. Wśród nich znalazły się m.in. kiełbaski na grilla produkowane według oryginalnej niemieckiej receptury, musztardy i crostini.

Asortyment piekarni został poszerzony o kolejne świeżo odpiekane produkty. W 23 sklepach został zmieniony układ i wygląd całych stoisk.

Tesco staje się pierwszą w Polsce w pełni wielokanałową siecią sklepów. Usługa Tesco Ezakupy w pierwszej połowie tego roku została uruchomiona w Lublinie, Opolu, Kielcach i Szczecinie. Już ponad 25% Polaków jest w zasięgu usługi i ma możliwość zrobienia zakupów w Tesco z wykorzystaniem internetu. We wszystkich sklepach obsługujących Ezakupy została uruchomiona usługa "Zamów i Odbierz". Oznacza to, iż klienci mogą zamówić swoje sprawunki przez internet i odebrać je osobiście w sklepie.

PARTNERZY SERWISU partner portalu propertynews.pl Partner serwisu - Galeria WISŁA Partner serwisu - OUTLET CENTER

REKLAMA

Newsletter


Najważniejsze informacje portalu propertynews.pl prosto na Twój e-mail

Propertynews.pl: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

REKLAMA
REKLAMA