PARTNERZY PORTALU

partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl
partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl
partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

REKLAMA

Prezes Tesco Polska: W drugiej połowie roku powrócimy na ścieżkę wzrostu

  • www.portalspozywczy.pl
  • 02 paź 2013 17:14

Prezes Tesco Polska: W drugiej połowie roku powrócimy na ścieżkę wzrostu

Tesco Polska ocenia, że w drugiej połowie 2013 roku jego wyniki finansowe powrócą na ścieżkę wzrostu. Na wyniki pierwszego półrocza wpływ miała trudna sytuacja gospodarcza. Cała Grupa Tesco także zapowiada dalszą poprawę wyników w drugiej połowie roku.

REKLAMA

- Podobnie jak w przypadku wielu polskich firm, również na nasze wyniki finansowe w pierwszej połowie roku duży wpływ miała trudna sytuacja gospodarcza. Wprowadziliśmy zatem w życie plany, które pomagają nam lepiej dostosowywać się do nowych warunków na rynku. Cieszę się, że te właśnie działania oraz rozpoczęte inwestycje już zaczynają przynosić korzyści naszym klientom - mówi Ryszard Tomaszewski, prezes Tesco Polska.

- Skoncentrowaliśmy się na ciągłej pracy nad podwyższaniem jakości żywności i rozwojem innowacyjnych kanałów sprzedaży, jak Tesco Ezakupy. Rozwijamy program Clubcard, markę modową F&F i inwestujemy w unowocześnianie naszych sklepów. To znalazło już swoje odzwierciedlenie w poprawie wyników na przestrzeni pierwszych sześciu miesięcy tego roku i pozwoli nam wrócić na ścieżkę wzrostu w jego drugiej połowie - dodaje.

W pierwszym półroczu 2013 r. Tesco notowało w Polsce dalsze spadki sprzedaży. Sprzedaż LFL w Polsce spadła o 6,4 proc.

W trakcie kampanii "Ciach!" Tesco obniżyło ceny niemal 5000 linii produktów, głównie żywnościowych, poprawiając tym samym ofertę cenową dla klientów.

Firma rozwijała gamę produktów z kategorii świeżej żywności, skupiając się na warzywach i owocach. Poszerzono ofertę sezonową, oferując nową gamę sałatek, arbuzów i polskich pomidorów, z trzema wcześniej niedostępnymi gatunkami.

Oferta produktów żywnościowych została poszerzona o 200 nowych linii, w tym świeże sałatki, ciastka i napoje marki Tesco.

Oferta ponad 100 produktów marki Tesco polecanych przez krytyka kulinarnego Roberta Makłowicza, poszerzyła się o kolejne 8 artykułów. Wśród nich znalazły się m.in. kiełbaski na grilla produkowane według oryginalnej niemieckiej receptury, musztardy i crostini.

Asortyment piekarni został poszerzony o kolejne świeżo odpiekane produkty. W 23 sklepach został zmieniony układ i wygląd całych stoisk.

Tesco staje się pierwszą w Polsce w pełni wielokanałową siecią sklepów. Usługa Tesco Ezakupy w pierwszej połowie tego roku została uruchomiona w Lublinie, Opolu, Kielcach i Szczecinie. Już ponad 25% Polaków jest w zasięgu usługi i ma możliwość zrobienia zakupów w Tesco z wykorzystaniem internetu. We wszystkich sklepach obsługujących Ezakupy została uruchomiona usługa "Zamów i Odbierz". Oznacza to, iż klienci mogą zamówić swoje sprawunki przez internet i odebrać je osobiście w sklepie.


REKLAMA

Newsletter


Najważniejsze informacje portalu propertynews.pl prosto na Twój e-mail

Propertynews.pl: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

REKLAMA
REKLAMA