PARTNERZY PORTALU

partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl
partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl
partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

REKLAMA

Prezes Tesco: Skończyła się wojna na liczbę sklepów, teraz liczy się jakość - fotogaleria

  • Property News
  • 04 cze 2013 13:43

Prezes Tesco: Skończyła się wojna na liczbę sklepów, teraz liczy się jakość - fotogaleria

Tesco przebudowało hipermarket przy ulicy Górczewskiej w Warszawie. Placówka z logo Tesco Extra jest 20. sklepem sieci przygotowanym według nowego konceptu. Koszt inwestycji to ok. 30 mln zł. Docelowo wszystkie hipermarkety Tesco będą działały w takiej formie. - Skończyła się w Polsce wojna na liczbę sklepów, teraz liczy się jakość. Z naszym zapleczem, włączając sprzedaż przez internet, możemy dotrzeć do 80-90 proc. klientów w Polsce - mówi Ryszard Tomaszewski, prezes Tesco.

REKLAMA

Przebudowa hipermarketu trwała 5 miesięcy. Tym samym, w podwyższonym standardzie działa już 20 z 69 hipermarketów Tesco.

Największy dział zabawek, największa restauracja samoobsługowa w sieci Tesco i tekstylia jak z galerii handlowej - takie mają być wizytówki całkowicie zmodernizowanego sklepu przy ul. Górczewskiej, hipermarketu zbudowanego niemal 20 lat temu. - Stawiamy w nim na to, co klienci przyjęli najlepiej we wcześniejszych dziewiętnastu naszych hipermarketach Tesco Extra: bardzo duży wybór dań w samoobsługowej restauracji oraz rozbudowane działy zabawek, tekstyliów i piekarni - dodaje Ryszard Tomaszewski.

Wewnątrz sklepu zmiany objęły niemal 40 działów. Klikadziesiąt tysięcy różnorodnych produktów ułożono na nowych regałach i w nowych meblach chłodniczych. Zupełnie nową ekspozycję mają: pieczywo, sery i wędliny. Kosztem kilku butików i dawnego stoiska z potrawami z grilla sala sprzedaży Tesco powiększyła się do ponad 8 tys. mkw. Dodatkową przestrzeń wykorzystał dział odzieżowy. Obecny dział zabawek ma niemal 300 mkw. powierzchni, co czyni go największym w sieci Tesco. 

Tesco Polska jest siecią sklepów samoobsługowych z 450 placówkami na polskim rynku, od hipermarketów po małe osiedlowe supermarkety. Firma zatrudnia ok. 28 tys. osób i oferuje klientom produkty ponad 1500 polskich dostawców. Co tydzień sklepy Tesco odwiedza ponad 5 milionów klientów. 


REKLAMA

Newsletter


Najważniejsze informacje portalu propertynews.pl prosto na Twój e-mail

Propertynews.pl: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

REKLAMA
REKLAMA