PARTNERZY PORTALU

partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

REKLAMA

Prezes Tesco: Skończyła się wojna na liczbę sklepów, teraz liczy się jakość - fotogaleria

  • Property News
  • 04 cze 2013 13:43

Prezes Tesco: Skończyła się wojna na liczbę sklepów, teraz liczy się jakość - fotogaleria

Tesco przebudowało hipermarket przy ulicy Górczewskiej w Warszawie. Placówka z logo Tesco Extra jest 20. sklepem sieci przygotowanym według nowego konceptu. Koszt inwestycji to ok. 30 mln zł. Docelowo wszystkie hipermarkety Tesco będą działały w takiej formie. - Skończyła się w Polsce wojna na liczbę sklepów, teraz liczy się jakość. Z naszym zapleczem, włączając sprzedaż przez internet, możemy dotrzeć do 80-90 proc. klientów w Polsce - mówi Ryszard Tomaszewski, prezes Tesco.

REKLAMA

Przebudowa hipermarketu trwała 5 miesięcy. Tym samym, w podwyższonym standardzie działa już 20 z 69 hipermarketów Tesco.

Największy dział zabawek, największa restauracja samoobsługowa w sieci Tesco i tekstylia jak z galerii handlowej - takie mają być wizytówki całkowicie zmodernizowanego sklepu przy ul. Górczewskiej, hipermarketu zbudowanego niemal 20 lat temu. - Stawiamy w nim na to, co klienci przyjęli najlepiej we wcześniejszych dziewiętnastu naszych hipermarketach Tesco Extra: bardzo duży wybór dań w samoobsługowej restauracji oraz rozbudowane działy zabawek, tekstyliów i piekarni - dodaje Ryszard Tomaszewski.

Wewnątrz sklepu zmiany objęły niemal 40 działów. Klikadziesiąt tysięcy różnorodnych produktów ułożono na nowych regałach i w nowych meblach chłodniczych. Zupełnie nową ekspozycję mają: pieczywo, sery i wędliny. Kosztem kilku butików i dawnego stoiska z potrawami z grilla sala sprzedaży Tesco powiększyła się do ponad 8 tys. mkw. Dodatkową przestrzeń wykorzystał dział odzieżowy. Obecny dział zabawek ma niemal 300 mkw. powierzchni, co czyni go największym w sieci Tesco. 

Tesco Polska jest siecią sklepów samoobsługowych z 450 placówkami na polskim rynku, od hipermarketów po małe osiedlowe supermarkety. Firma zatrudnia ok. 28 tys. osób i oferuje klientom produkty ponad 1500 polskich dostawców. Co tydzień sklepy Tesco odwiedza ponad 5 milionów klientów. 

Podobał się artykuł? Podziel się!

PARTNERZY SERWISU partner portalu propertynews.pl Partner serwisu - Galeria WISŁA

REKLAMA

Newsletter


Najważniejsze informacje portalu propertynews.pl prosto na Twój e-mail

Propertynews.pl: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

REKLAMA
REKLAMA