PARTNERZY PORTALU

partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

REKLAMA

Prima Moda stawia na omnichannel

  • Autor: PropertyNews.pl
  • 11 kwi 2018 07:45

Prima Moda stawia na omnichannel Fot. mat. pras.

W roku 2017 Prima Moda wypracowała zysk netto na poziomie 1 477 tys. zł. W tym czasie spółka połączyła funkcjonalności sklepu internetowego i sklepów stacjonarnych.
-Skupiliśmy się na przyjęciu, wdrożeniu i rozwoju strategii sprzedaży wielokanałowej. W tym celu rozpoczęliśmy proces inwestycji w nowoczesne narzędzia informatyczne i logistyczne, które umożliwiają nam stworzenie efektywnej platformy komunikacji i interakcji z naszymi klientami - prezes zarządu spółki Dariusz Plesiak.

REKLAMA

Sieć zapowiada kontynuowanie działań związanych z rozwojem wielokanałowości sprzedaży w kolejnych latach.

- Prima Moda, wpisując się w najbardziej aktualne trendy, zamierza szczególnie rozwijać procesy logistyczne i informatyczne oraz wprowadzać formaty nowej generacji dla stacjonarnych salonów sprzedaży - hybryd sklepów stacjonarnych i internetowych. Prima Moda w najbliższych okresach czasu zamierza skupić się na rozwoju wielokanałowego modelu sprzedaży - mówi prezes zarządu spółki Dariusz Plesiak

Sieć zapowiada także analizę możliwości rozwoju na rynkach Unii Europejskiej.

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

REKLAMA

PARTNERZY SERWISU partner serwisu partner serwisu partner serwisu partner serwisu

PRIME PROPERTY PRIZE 2017

Do końca głosowania zostało


REKLAMA

Newsletter


Najważniejsze informacje portalu propertynews.pl prosto na Twój e-mail

Propertynews.pl: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

REKLAMA
REKLAMA

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.