PARTNERZY PORTALU

partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl
partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl
partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

REKLAMA

Producenci analizują strategie dystrybucji towarów

  • Autor: Dziennik Gazeta Prawna
  • 21 paź 2014 11:58

Eksport żywności to dobry interes, ale w kraju też da się zarobić - informuje Dziennik Gazeta Prawna.

REKLAMA

Analitycy BGŹ oceniają, że nastawienie na sklepy małopowierzchniowe powinno okazać się najlepszą strategią dla producentów, ale warto zdywersyfikować kanały dystrybucji.

Firmy z sektora rolno-spożywczego mają szansę na zwiększenie sprzedaży, jeśli - wzorem liderów dynamiki w swojej branży - będą w większym stopniu wychodzić za granicę, a w kraju zdecydują się na wykorzystanie zmian, jakie zachodzą w handlu detalicznym.

Dariusz Winek, główny ekonomista BGŻ, mówi, że sprzedaż w kraju notuje cały czas notuje wzrosty i jest dwa razy większa niż eksport produktów żywnościowych z Polski, ale eksport nabiera coraz większego znaczenia, zaś rynek krajowy stopniowo się nasyca. Przy sprzedaży krajowej firmy będą musiały nastawiać się na oferowanie coraz większej wartości dodanej.

PARTNERZY SERWISU partner portalu propertynews.pl Partner serwisu - Galeria WISŁA Partner serwisu - OUTLET CENTER

REKLAMA

Newsletter


Najważniejsze informacje portalu propertynews.pl prosto na Twój e-mail

Propertynews.pl: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

REKLAMA
REKLAMA