PARTNERZY PORTALU
partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

Produkt potrzebuje przestrzeni. Ochnik powiększa salon

Produkt potrzebuje przestrzeni. Ochnik powiększa salon
salon Ochnik
  • Autor: propertynews.pl
  • Dodano: 14 mar 2016 15:26

Coraz większa oferta i potrzeba jej właściwego wyeksponowania była jednym z kluczowych czynników, które zdecydowały o remoncie i relokacji lokalu firmy Ochnik w Atrium Targówek. Firma powiększyła też powierzchnię sklepu.

  • Autor: propertynews.pl
  • Dodano: 14 mar 2016 15:26

Ochnik, polska marka, istnieje na rynku od 1989 roku. Oferuje bogaty asortyment kurtek skórzanych, płaszczy, marynarek, kożuchów, a także szeroką gamę galanterii skórzanej i akcesoriów, m.in. torebki, teczki, torby podróżne, etui, portfele, rękawiczki i paski. W ostatnim czasie wachlarz produktów marki wzbogacił się również o kilka nowych grup asortymentowych, takich jak: odzież i kurtki tekstylne, obuwie damskie czy walizki. To właśnie stale poszerzająca się oferta i potrzeba jej właściwego wyeksponowania była jednym z kluczowych czynników, które zdecydowały o zmianie lokalu. Dotychczasowy butik marki zajmował w Atrium Targówek powierzchnię ok. 73 mkw., a po relokacji liczy ponad 120 mkw., co niewątpliwie wpłynie pozytywnie na komfort Klientów.

– Nasz salon w Atrium Targówek funkcjonuje od 2006 roku i w tym czasie zdobył liczne grono klientów. Powiększenie lokalu jest dowodem na to, że nasza współpraca z zarządcą centrum układa się prawidłowo, a konsumenci są zainteresowani naszą ofertą. Nowy lokal daje nam możliwość ekspozycji większej ilości asortymentu, jak również zaprezentowania go w odświeżonej, nowoczesnej aranżacji. Mamy nadzieję, że te zmiany zostaną pozytywnie odebrane przez naszych klientów i przełożą się na jeszcze wyższe niż dotychczas wyniki sprzedaży i odwiedzalności – komentuje Arkadiusz Konarski, dyrektor ds. rozwoju Ochnik.

Segment galanterii skórzanej w Atrium Targówek, oprócz firmy Ochnik współtworzą takie brandy, jak Primamoda, Cholewiński czy VIP Collection.

 

 

 

WSZYSTKIE KOMENTARZE (0)


Nie ma jeszcze komentarzy. Twój może być pierwszy.

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 3.83.236.51
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin serwisu

REKOMENDOWANE DLA CIEBIE

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.