PARTNERZY PORTALU

partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

REKLAMA

Program lojalnościowy napędza sprzedaż w Galerii Katowickiej

  • Autor: propertynews.pl
  • 31 sie 2016 16:22

Program lojalnościowy napędza sprzedaż w Galerii Katowickiej fot. Galeria Katowicka
REKLAMA

- Pamiętajmy, że aplikacja mobilna Navishopper to nie tylko lojalność rozumiana wprost. To również cyfrowe kupony rabatowe i mnóstwo konkursów specjalnych dla najlepszych klientów. Ci którzy wydają dużo pieniędzy wygrywają karty podarunkowe, komputery a ostatnio nawet mały samochód – mówi Dawid Prymas, dyrektor marketingu i PR Galerii Katowickiej.

Galeria Katowicka deklaruje, że od momentu wdrożenia aplikacji zakupowej Navishopper większość kampanii i akcji marketingowych działa w powiązaniu z aplikacją mobilną, która stanowi stałą platformę pro-sprzedażową. Było tak i w przypadku zimowych wyprzedaży, Katowice Fashion Week i akcji „Do Szkoły Gotowi. Start!”. Wszystkie 4,5 tysiąca nagród, które wydano klientom, było do odebrania w sklepach lub wracało do najemców jeśli nagrodą była karta podarunkowa Galerii Katowickiej.

- To takie budżetowe perpetuum mobile. Cokolwiek by się nie działo promujemy ofertę naszych sklepów, kina i restauracji, a pieniądze zawsze zostają u naszych najemców – dodaje Prymas.

Podobał się artykuł? Podziel się!
  • 1
  • 2

REKLAMA

PARTNERZY SERWISU Partner serwisu - Arrowhead Partner serwisu - EPP Partner serwisu - Galeria WISŁA Partner serwisu - IMMOCHAN Partner serwisu - METROPROPERTIES Partner serwisu - Arrowhead

PRIME PROPERTY PRIZE 2017

Do końca głosowania zostało


REKLAMA

Newsletter


Najważniejsze informacje portalu propertynews.pl prosto na Twój e-mail

Propertynews.pl: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

REKLAMA
REKLAMA