PARTNERZY PORTALU

partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

REKLAMA

Programy lojalnościowe również w galerii

  • Autor: Propertynews.pl
  • 12 paź 2016 11:46

Programy lojalnościowe również w galerii Galeria Malta

W poznańskiej galerii handlowej Malta są obecnie realizowane trzy programy, których beneficjentami są zarówno klienci, jak i najemcy Galerii. Malta Quality Awards, Malta VIP Club oraz jedna z największych kampanii cash back w historii polskiego rynku centrów handlowych – „Oddajemy 1 000 000 zł Klientom” – to programy, których celem jest budowanie jeszcze lepszych relacji z najważniejszymi grupami docelowymi Galerii.

REKLAMA

Galeria Malta zainaugurowała początek jesieni nowymi kampaniami prosprzedażowymi, których podstawą jest nagradzanie klientów za zakupy. W ciągu dwóch miesięcy poznańskie centrum handlowe zamierza przekazać klientom 1 000 000 zł w postaci bonów. 

W odróżnieniu od kampanii cash back, której odbiorcami są wszyscy klienci dokonujący zakupów w Galerii Malta zgodnych z założeniami programu, kampania Malta VIP Club została stworzona z myślą o grupie klientów marek uznawanych za premium.

Segment prestiżowych brandów „z wyższej półki” jest w Galerii Malta reprezentowany przez takie sklepy jak Henri Lloyd, Lacoste, Marc O’Polo, Tommy Hilfiger, Gant, Guess czy Tous. Stali goście tych właśnie i podobnych salonów (ogólnie w programie uczestniczy osiemnaście sklepów) mogą w Galerii Malta skorzystać z bezpłatnych udogodnień i przyjemności jak wizyta u fryzjera, bilety do kina czy myjnia samochodowa.

Galeria Malta ściśle współpracuje z najemcami. To do nich adresowany jest realizowany od początku kwietnia br. program Malta Quality, którego ważnym elementem jest konkurs Malta Quality Awards. Sklepy biorące udział w programie uzyskują dodatkowe korzyści dla swoich pracowników w postaci nagród, jakimi są karty przedpłacone, do wykorzystania podczas zakupów w Galerii Malta. Otrzymują je sklepy, które są zaangażowane w życie Galerii i aktywnie uczestniczą m.in. w działaniach marketingowych, zebraniach Rady Galerii Malta czy warsztatach branżowych organizowanych przez zespół zarządzający obiektem. Celem programu jest podwyższanie jakości Galerii Malta i zacieśnienie relacji wynajmujący - najemca. 30 września br. zakończyła się druga edycja konkursu, w której zwyciężyły salony: KappAhl w kategorii „duży sklep”, Vans w kategorii „średni sklep” i Ziaja w kategorii „mały sklep”.

Podobał się artykuł? Podziel się!

PARTNER SERWISU partner portalu propertynews.pl Partner serwisu - Galeria WISŁA Partner serwisu - Galeria WISŁA

PRIME PROPERTY PRIZE 2017

Do końca głosowania zostało


REKLAMA

Newsletter


Najważniejsze informacje portalu propertynews.pl prosto na Twój e-mail

Propertynews.pl: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

REKLAMA
REKLAMA