PARTNERZY PORTALU

partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl
partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl
partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

REKLAMA

Programy lojalnościowe również w galerii

  • Autor: Propertynews.pl
  • 12 paź 2016 11:46

Programy lojalnościowe również w galerii Galeria Malta

W poznańskiej galerii handlowej Malta są obecnie realizowane trzy programy, których beneficjentami są zarówno klienci, jak i najemcy Galerii. Malta Quality Awards, Malta VIP Club oraz jedna z największych kampanii cash back w historii polskiego rynku centrów handlowych – „Oddajemy 1 000 000 zł Klientom” – to programy, których celem jest budowanie jeszcze lepszych relacji z najważniejszymi grupami docelowymi Galerii.

REKLAMA

Galeria Malta zainaugurowała początek jesieni nowymi kampaniami prosprzedażowymi, których podstawą jest nagradzanie klientów za zakupy. W ciągu dwóch miesięcy poznańskie centrum handlowe zamierza przekazać klientom 1 000 000 zł w postaci bonów. 

W odróżnieniu od kampanii cash back, której odbiorcami są wszyscy klienci dokonujący zakupów w Galerii Malta zgodnych z założeniami programu, kampania Malta VIP Club została stworzona z myślą o grupie klientów marek uznawanych za premium.

Segment prestiżowych brandów „z wyższej półki” jest w Galerii Malta reprezentowany przez takie sklepy jak Henri Lloyd, Lacoste, Marc O’Polo, Tommy Hilfiger, Gant, Guess czy Tous. Stali goście tych właśnie i podobnych salonów (ogólnie w programie uczestniczy osiemnaście sklepów) mogą w Galerii Malta skorzystać z bezpłatnych udogodnień i przyjemności jak wizyta u fryzjera, bilety do kina czy myjnia samochodowa.

Galeria Malta ściśle współpracuje z najemcami. To do nich adresowany jest realizowany od początku kwietnia br. program Malta Quality, którego ważnym elementem jest konkurs Malta Quality Awards. Sklepy biorące udział w programie uzyskują dodatkowe korzyści dla swoich pracowników w postaci nagród, jakimi są karty przedpłacone, do wykorzystania podczas zakupów w Galerii Malta. Otrzymują je sklepy, które są zaangażowane w życie Galerii i aktywnie uczestniczą m.in. w działaniach marketingowych, zebraniach Rady Galerii Malta czy warsztatach branżowych organizowanych przez zespół zarządzający obiektem. Celem programu jest podwyższanie jakości Galerii Malta i zacieśnienie relacji wynajmujący - najemca. 30 września br. zakończyła się druga edycja konkursu, w której zwyciężyły salony: KappAhl w kategorii „duży sklep”, Vans w kategorii „średni sklep” i Ziaja w kategorii „mały sklep”.


REKLAMA

Newsletter


Najważniejsze informacje portalu propertynews.pl prosto na Twój e-mail

Propertynews.pl: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

REKLAMA
REKLAMA