PARTNERZY PORTALU

partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl
partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl
partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

REKLAMA

Promocyjne ceny w Media Expert wyższe niż przed akcją

  • Autor: gazeta.pl
  • 24 wrz 2014 15:30

"Czyszczenie magazynów", "totalna wyprzedaż" - takimi hasłami kuszą sklepy internetowe. Czy to zawsze okazja? Gazeta.pl sprawdziła na przykładzie ostatniej promocji w Media Expert - niektóre produkty były droższe niż przed wyprzedażą.

REKLAMA

Za sprawą wpisu jednego z użytkowników serwisu Wykop, w ostatnim czasie zrobiło się głośno o akcji "Czyszczenie magazynów", zorganizowanej przez sklep Media Expert. Jak informował jej regulamin, przedmiotem trwającej od 11 do 17 września promocji były niższe ceny na wybrane produkty.

Internautę zainteresował 32-calowy telewizor marki LG. Jednak zanim zdecydował się na zakup, postanowił przy użyciu pamięci podręcznej wyszukiwarki Google sprawdzić jego cenę obowiązującą kilka dni wcześniej. Okazało się, że ten sam produkt sprzedawany poza promocją był tańszy o 109 zł.

Dziennikarze "GW" wybrali losowo dziesięć produktów i porównali ich ceny przed i w trakcie promocji "Czyszczenie magazynów". Jeden z nich - wspomniany już telewizor LG - rzeczywiście okazał się droższy niż trzy dni wcześniej, natomiast przy pozostałych dziewięciu zobaczyli przekreślone ceny sugerujące sporą obniżkę, były one jednak wyższe niż obowiązujące w tym samym sklepie przed kilkoma dniami.

Jak zaistniałą sytuację tłumaczą przedstawiciele firmy? Ich zdaniem drobne wahania cen spowodowane są koniecznością przywrócenia cen bazowych poszczególnych produktów przed wprowadzeniem nowej akcji wyprzedażowej. Niższa cena przed aktualną wyprzedażą może wynikać z faktu, że produkt ten był wcześniej przeceniony w ramach innych promocji. - W ofercie www.mediaexpert.pl jest kilkanaście tysięcy produktów, których ceny warunkuje popyt i podaż, zmiany kursów walut i cen producenckich. Wszystkie te czynniki wpływają na poziom cen i choć w zdecydowanej większości ceny obniżamy, to może się zdarzyć, że niektóre modele drożeją - tłumaczy na łamach "GW" Michał Mystkowski, rzecznik prasowy Media Expert.

  • klient 007 2014-10-01 16:48:26
    Klasyka działania ME. Do ceny standardowej dodać wyższą, przekreślić i dorobić reklamę... Czyli sprzedaż standard a ludzie się łapią...


REKLAMA

Newsletter


Najważniejsze informacje portalu propertynews.pl prosto na Twój e-mail

Propertynews.pl: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

REKLAMA
REKLAMA