PARTNERZY PORTALU

partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

REKLAMA

Promocyjne ceny w Media Expert wyższe niż przed akcją

  • Autor: gazeta.pl
  • 24 wrz 2014 15:30

"Czyszczenie magazynów", "totalna wyprzedaż" - takimi hasłami kuszą sklepy internetowe. Czy to zawsze okazja? Gazeta.pl sprawdziła na przykładzie ostatniej promocji w Media Expert - niektóre produkty były droższe niż przed wyprzedażą.

REKLAMA

Za sprawą wpisu jednego z użytkowników serwisu Wykop, w ostatnim czasie zrobiło się głośno o akcji "Czyszczenie magazynów", zorganizowanej przez sklep Media Expert. Jak informował jej regulamin, przedmiotem trwającej od 11 do 17 września promocji były niższe ceny na wybrane produkty.

Internautę zainteresował 32-calowy telewizor marki LG. Jednak zanim zdecydował się na zakup, postanowił przy użyciu pamięci podręcznej wyszukiwarki Google sprawdzić jego cenę obowiązującą kilka dni wcześniej. Okazało się, że ten sam produkt sprzedawany poza promocją był tańszy o 109 zł.

Dziennikarze "GW" wybrali losowo dziesięć produktów i porównali ich ceny przed i w trakcie promocji "Czyszczenie magazynów". Jeden z nich - wspomniany już telewizor LG - rzeczywiście okazał się droższy niż trzy dni wcześniej, natomiast przy pozostałych dziewięciu zobaczyli przekreślone ceny sugerujące sporą obniżkę, były one jednak wyższe niż obowiązujące w tym samym sklepie przed kilkoma dniami.

Jak zaistniałą sytuację tłumaczą przedstawiciele firmy? Ich zdaniem drobne wahania cen spowodowane są koniecznością przywrócenia cen bazowych poszczególnych produktów przed wprowadzeniem nowej akcji wyprzedażowej. Niższa cena przed aktualną wyprzedażą może wynikać z faktu, że produkt ten był wcześniej przeceniony w ramach innych promocji. - W ofercie www.mediaexpert.pl jest kilkanaście tysięcy produktów, których ceny warunkuje popyt i podaż, zmiany kursów walut i cen producenckich. Wszystkie te czynniki wpływają na poziom cen i choć w zdecydowanej większości ceny obniżamy, to może się zdarzyć, że niektóre modele drożeją - tłumaczy na łamach "GW" Michał Mystkowski, rzecznik prasowy Media Expert.

Podobał się artykuł? Podziel się!
  • klient 007 2014-10-01 16:48:26
    Klasyka działania ME. Do ceny standardowej dodać wyższą, przekreślić i dorobić reklamę... Czyli sprzedaż standard a ludzie się łapią...

REKLAMA

PARTNERZY SERWISU partner serwisu partner serwisu partner serwisu partner serwisu

PRIME PROPERTY PRIZE 2017

Do końca głosowania zostało


REKLAMA

Newsletter


Najważniejsze informacje portalu propertynews.pl prosto na Twój e-mail

Propertynews.pl: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

REKLAMA
REKLAMA

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.