PARTNERZY PORTALU

partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

REKLAMA

Przebudowa się opłaca. Wyniki Galerii Pomorskiej idą w górę

  • Autor: propertynews.pl
  • 21 wrz 2016 14:02

Przebudowa się opłaca. Wyniki Galerii Pomorskiej idą w górę Galeria Pomorska

Rok po zakończeniu rozbudowy Galeria Pomorska w Bydgoszczy może mówić o sukcesie. W tym czasie odwiedzalność centrum, w stosunku do analogicznych miesięcy poprzedniego roku, zwiększyła się o blisko 30 proc., podobną tendencję wzrostową odnotowano także we wskaźnikach sprzedaży.

REKLAMA

W wyniku rozbudowy powierzchnia najmu obiektu zwiększyła się o 10 000 mkw. Wcześniej do dyspozycji klientów oddany został także nowy parking wielopoziomowy na 1400 miejsc postojowych i dodatkowy, tylny parking dla 160 samochodów. Metamorfozę przeszła również fasada Galerii oraz pasaże dotychczasowej części centrum. Już pierwsze tygodnie funkcjonowania powiększonej Galerii Pomorskiej udowodniły, że zmiany przynoszą zamierzone efekty – pod koniec października 2015 roku footfall centrum w porównaniu z rokiem poprzednim wzrósł o 40 proc. Przez kolejne miesiące wyniki Galerii Pomorskiej nieustannie kształtowały się na wysokim poziomie.

- 25 – tyle marek zadebiutowało, przeszło modernizację lub zostało przeniesionych do nowych lokalizacji już po zakończeniu rozbudowy Galerii Pomorskiej. Wciąż ulepszamy nasze centrum, aby jeszcze trafniej odpowiadało na zmieniające się potrzeby i oczekiwania naszych klientów. Wszystkie sklepy, które zostały otwarte w ramach rozbudowy, lub po jej zakończeniu, dodatkowo wzmocniły pozycję obiektu na lokalnym rynku, a my nie powiedzieliśmy ostatniego słowa w tym zakresie. Niebawem oferta Galerii Pomorskiej poszerzy się jeszcze bardziej – mówi Shane Scott, Partner w Resolution Property.

Galeria Pomorska w Bydgoszczy posiada bogatą ofertę modową, na którą składają się m.in. takie marki jak Bershka, Stradivarius, Ecco, House, Sinsay, Medicine i Diverse, które dołączyły do centrum dzięki rozbudowie, a także C&A, Carry, H&M, KappAhl, Orsay, Promod, Quiosque i wiele innych. O popularności Galerii Pomorskiej decydują także: atrakcyjna oferta rozrywkowa – to tutaj znajduje się jedyne w mieście siedmiosalowe Kino Helios, oraz gastronomiczna – dzięki 13 restauracjom i kawiarniom m.in. takich marek jak McDonald’s, KFC i North Fish. Ofertę dopełnia zmodernizowany hipermarket Carrefour.

W ciągu ostatniego roku mix najemców Galerii powiększył się m.in. o takie marki jak Drogeria Natura, Deichmann, Yes, H&M Home, Subway, LPelektronik, Kubenz, Wójcik i C&A.

Za komercjalizację Galerii Pomorskiej odpowiadają firmy JLL i Balmain Asset Management.

Galeria Pomorska jest najdłużej działającym, dużym centrum handlowym w Bydgoszczy, otwartym w kwietniu 2003 roku. Aktualnie powierzchnia najmu Galerii po rozbudowie, która zakończyła się 10 września 2015 roku, wynosi 40 000 mkw.

Współwłaścicielem Galerii jest sieć Carrefour. Liczba miejsc parkingowych przy Galerii wynosi 1 400. Centrum położone jest przy ul. Fordońskiej 141.

Podobał się artykuł? Podziel się!

REKLAMA

PARTNERZY SERWISU partner serwisu partner serwisu partner serwisu partner serwisu partner serwisu partner serwisu

PRIME PROPERTY PRIZE 2018

Do końca głosowania zostało


REKLAMA

Newsletter


Najważniejsze informacje portalu propertynews.pl prosto na Twój e-mail

Propertynews.pl: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

REKLAMA
REKLAMA

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.