PARTNERZY PORTALU

partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

REKLAMA

Przeceny i rozwój e-commerce - tak H&M będzie walczyć o lepsze wyniki

  • Autor: PropertyNews.pl
  • 27 mar 2018 11:09

Przeceny i rozwój e-commerce - tak H&M będzie walczyć o lepsze wyniki Karl-Johan Persson, CEO H&M

H&M zamknął rok wielkim dołkiem. Modowy potentat do którego należy 4,7 tys. salonów na całym świecie wypracował w kwartale zakończonym w lutym 1,26 mld SEK zysku - o 61 proc. mniej niż rok wcześniej. - Rok 2018 jest rokiem przejściowym dla grupy - uprzedza Karl-Johan Persson, CEO H&M.

REKLAMA

Spadająca sprzedaż w grupie nie jest zjawiskiem jednego kwartału. W poprzednich miesiącach H&M również radził sobie gorzej niż przed rokiem.

- Początek roku był trudny. Rok 2018 jest rokiem przejściowym dla grupy H&M, ponieważ przyspieszamy naszą transformację, abyśmy mogli wykorzystać możliwości wygenerowane przez gwałtowną digitalizację - tak Karl-Johan Persson, CEO H&M komentuje wyniki.

Jak podaje, słaba sprzedaż w czwartym kwartale, była częściowo spowodowana brakiem równowagi w asortymencie dla marki H&M, co owocuje potrzebą znacznej wyprzedaży w pierwszym kwartale. - Wysoki poziom wyprzedaży w połączeniu z niezwykle mroźną zimą wpłynął negatywnie na sprzedaż odzieży wiosennej - dodaje.

- Wiele z naszych bieżących inicjatyw daje satysfakcjonujące wyniki, mimo że nie zostały jeszcze wdrożone na wystarczająco dużą skalę, aby mieć decydujący wpływ na ogólne wyniki - podkreśla Karl-Johan Persson.

Firma przedstawiła nową strategię, która koncentruje się na sprzedaży internetowej, a jej pierwszym elementem jest otworzenie e-sklepu na chińskiej platformie Tmall. Koncern zamierza też skupić się na rynkach o dużym potencjale i wprowadzać nowe marki. Według CEO w ciągu roku sprzedaż online wzrośnie o ponad 25 procent w ciągu roku, a grupa H&M osiągnie nieco lepszy wynik na cały rok 2018 w porównaniu z rokiem poprzednim.

Podobał się artykuł? Podziel się!

REKLAMA

PARTNERZY SERWISU Partner serwisu - Arrowhead Partner serwisu - EPP Partner serwisu - Galeria WISŁA Partner serwisu - IMMOCHAN Partner serwisu - METROPROPERTIES Partner serwisu - Arrowhead

PRIME PROPERTY PRIZE 2017

Do końca głosowania zostało


REKLAMA

Newsletter


Najważniejsze informacje portalu propertynews.pl prosto na Twój e-mail

Propertynews.pl: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

REKLAMA
REKLAMA