PARTNERZY PORTALU

partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

REKLAMA

Przemyśleć koncepcję centrów handlowych

  • Autor: Propertynews.pl
  • 08 gru 2014 11:37

Przemyśleć koncepcję centrów handlowych

Zmiany jakie zachodzą na polskim rynku nieruchomości handlowych mają olbrzymi wpływ na koncepcję zagospodarowania inwestycji. - O ile nowe projekty mogą dostosować się do zmieniających się potrzeb klientów, o tyle starsze obiekty potrzebują znaleźć skuteczne wyjście z patowej sytuacji - powiedział Piotr Kowalski z Rank Progress.

REKLAMA

Konkurencja pomiędzy centrami handlowymi sprawia, że starsze obiekty muszą gruntownie przemyśleć swoją ofertę. Niedopasowany do potrzeb współczesnych najemców układ powierzchni, niewłaściwy zestaw najemców czy nieatrakcyjny wystrój mogą zaważyć na ich przyszłości.

- Tego typu projekty muszą znaleźć własną drogę, by albo odzyskać swoją pozycję, albo przejść przez gruntowną metamorfozę i na nowo pojawić się na rynku - tłumaczył Piotr Kowalski.

Jak przykład przedstawiciel Rank Progress podał jedno z centrów handlowych, które po gruntownej modernizacji zmieniło się w obiekt rozrywkowo-hotelowy. - To droga, która czasem może uratować projekt - dodał.

Innym problemem, z jakim muszą radzić sobie starsze centra handlowe, to kwestia oferty handlowej. - Dziś aktywny rozwój prowadzi około 180 najemców. Oznacza to, że w przypadku dużych aglomeracji w obiektach handlowych pojawiają się te same firmy. Dlatego deweloperzy muszą odpowiedzieć sobie na pytanie: czy dalej będziemy robić to, co inni, czy zmienimy swój pomysł na inwestycję - podsumował Kowalski.

Podobał się artykuł? Podziel się!

PARTNERZY SERWISU partner portalu propertynews.pl Partner serwisu - Galeria WISŁA

REKLAMA

Newsletter


Najważniejsze informacje portalu propertynews.pl prosto na Twój e-mail

Propertynews.pl: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

REKLAMA
REKLAMA