PARTNERZY PORTALU

partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

REKLAMA

Przepis na sukces centrum handlowego? Łatwe zakupy

  • Autor: propertynews.pl
  • 24 cze 2015 10:50

Przepis na sukces centrum handlowego? Łatwe zakupy Agnieszka Muż, Asset Manager w firmie Colliers International, zarządzającej centrum handlowym Turawa Park w Opolu

W pierwszym kwartale 2015 roku opolskie centrum handlowe Turawa Park wykazało 14-procentowy wzrost odwiedzin rok do roku. W tym samym okresie obroty najemców zwiększyły się aż o 18 procent. O przepis na sukces pytamy Agnieszkę Muż, Asset Manager w firmie Colliers International, która zarządza obiektem.

REKLAMA

Centra handlowe mają coraz mniej klientów, a ich zarządcy głowią się, jak odwrócić ten trend. Opolska Turawa Park idzie w tej kwestii pod prąd. W czym tkwi sukces galerii?

Odwiedzalność centrum rośnie, wciąż pojawiają się nowi klienci, a to przekłada się na obroty najemców. W pierwszym kwartale 2015 roku CH Turawa Park wykazało 14-procentowy wzrost odwiedzin rok do roku. W tym samym okresie obroty najemców zwiększyły się aż o 18 procent.

Wiele centrów ma charakter „aspiracyjny”, duża część odwiedzin klientów nie przekłada się na obroty, ale są też galerie, które są nastawione przede wszystkim na realizację potrzeb zakupowych klientów i konwersja tzw. footfallu na obroty jest wysoka - w Turawie wynosi ok. 50 proc. Hasło centrum, to: "łatwe zakupy, po prostu".

Duże znaczenie ma prowadzenie tzw. sensownego marketingu, zoptymalizowanego finansowo, realizującego zaplanowane i zintegrowane działania, wykorzystujące rożne kanały komunikacyjne, narzędzia i okazje. Dwa kierunki należy rozwijać równocześnie: z jednej strony działania prosprzedażowe, z drugiej budowanie relacji z konsumentem - w czym pomaga nam unikalny program lojalnościowy.

Zróżnicowanie i spójność działań marketingowych promujących najemców daje im możliwość zaistnienia w świadomości konsumenta, bowiem dotarcie z informacją o ofercie jest punktem wyjścia i elementarnym zadaniem marketingu centrum. Sprawdzają się programy marketingowe zaplanowane na cały rok w oparciu o przemyślaną strategię i pozycjonowanie centrum, potwierdzone badaniami rynkowymi. Wkomponowanie eventów w programy marketingowe jako jednego z narzędzi w zestawie promocyjno-sprzedażowym, a nie wydarzenia samego w sobie, jest istotą „sensownego marketingu”. Event jest poprzedzony kampanią, w tym ulotkami produktowymi „door to door”,  dystrybuowanymi w przeanalizowanej strefie zasięgu. Strefa zasięgu Turawa Park obejmuje zarówno sąsiedztwo - dzielnice sypialnie północno-wschodniej części Opola, jak i okoliczne miejscowości jak Strzelce Opolskie, Krapkowice, Głogówek, Zawada, Biała, Laskowice czy Walce, dla których Turawa Park jest miejscem pierwszego wyboru wygodnych zakupów.

PARTNERZY SERWISU partner portalu propertynews.pl Partner serwisu - Galeria WISŁA

REKLAMA

Newsletter


Najważniejsze informacje portalu propertynews.pl prosto na Twój e-mail

Propertynews.pl: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

REKLAMA
REKLAMA