PARTNERZY PORTALU

partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

REKLAMA

Przychody 225 sklepów spółki Redan wzrosły o 10 proc.

  • Autor: PAP
  • 12 gru 2012 09:14

Wartość skonsolidowanych przychodów ze sprzedaży zrealizowanych przez Grupę Redan w październiku 2012 r. wyniosła 44,7 mln zł i była o 10 proc. wyższa w porównaniu do analogicznego okresu roku ubiegłego.

REKLAMA

Wielkość skonsolidowanej marży handlowej w październiku 2012 r. wyniosła 44 proc. i była niższa od marży zrealizowanej w październiku ubiegłego roku o ponad 5 pp.

Szacunkowa wartość skonsolidowanych przychodów ze sprzedaży towarów w listopadzie wynosiła 34,8 mln zł i była o 10 proc. wyższa w porównaniu do osiągniętych w tym samym okresie roku poprzedniego.

Szacunkowa wielkość skonsolidowanej marży handlowej w listopadzie 2012 r. wyniosła 42 proc. i była niższa od marży zrealizowanej w listopadzie ubiegłego roku o 6 pp.

W ujęciu narastającym, za 11 miesięcy 2012 r., sprzedaż Grupy Redan wyniosła 382,2 mln zł i była o 15 proc. wyższa r/r, natomiast marża w tym okresie była na poziomie 43%, czyli o ponad 2 p.p. niższa w porównaniu do roku poprzedniego.

W sieci dyskontowej poziom sprzedaży towarów w październiku br. wynosił 21,3 mln zł, co oznacza wzrost o 8 proc. r/r.

Szacunkowa wartość sprzedaży towarów w listopadzie br. wyniosła 16,9 mln zł, co oznacza poziom z ubiegłego roku.

Sprzedaży dyskontowa po 11 miesiącach br. osiągnęła 196,3 mln zł, czyli wzrosła o 14 proc. r/r. Szacunkowa marża handlowa po 11 miesiącach wyniosła 39 proc. i była na poziomie zbliżonym do ubiegłorocznego.

Sieć Textilmarket na koniec listopada składała się z 277 sklepów własnych o łącznej powierzchni 61,2 tys. mkw, co oznacza 13-proc. przyrost powierzchni handlowej r/r.

Wartość sprzedaży towarów na rynku modowym Grupy Redan w październiku wynosiła 23,3 mln zł, tj. wzrosła o 13 proc. r/r.

Szacunkowa sprzedaż towarów za listopad wynosiła 18,0 mln zł, co oznacza wzrost o 22 proc. r/r.

Przychody ze sprzedaży za 11 miesięcy wzrosły w stosunku do porównywalnego okresu ubiegłego roku o 15 proc. i wyniosły 185,9 mln zł.

Szacunkowa wielkość marży handlowej po 11 miesiącach br. wyniosła 48 proc., co oznacza poziom niższy od roku poprzedniego o 5 p.p.

W sieci sprzedaży marek Top Secret, Troll i DryWash na koniec listopada funkcjonowało 225 sklepów własnych i franczyzowych o łącznej powierzchni 35,9 tys. mkw., co oznacza wzrost powierzchni handlowej o 14 proc. r/r.

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

PARTNERZY SERWISU partner portalu propertynews.pl Partner serwisu - Galeria WISŁA

REKLAMA

Newsletter


Najważniejsze informacje portalu propertynews.pl prosto na Twój e-mail

Propertynews.pl: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

REKLAMA
REKLAMA