PARTNERZY PORTALU

partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

REKLAMA

Przychody Grupy Kapitałowej Redan wzrosły o 13 proc.

  • Autor: Propertynews.pl
  • 24 sie 2012 10:06

Szacunkowe skonsolidowane przychody ze sprzedaży Grupy Kapitałowej Redan w lipcu br. wyniosły 33,9 mln zł i wzrosły o 13 proc. r/r. Marża handlowa w tym miesiącu była na poziomie 39 proc.

REKLAMA

Szacunkowa wielkość skonsolidowanej marży handlowej w lipcu 2012 roku była o 2 p.p. niższa od marży zrealizowanej przez Grupę w lipcu 2011 roku.

- Podobnie jak w całym sezonie wiosenno-letnim marża w lipcu była niższa ze względu na mniej korzystne kursy walut oraz bardziej agresywne przeceny ze względu na nasilającą się walkę konkurencyjną - powiedział Bogusz Kruszyński, wiceprezes zarządu Redan SA.

Narastająco, po siedmiu miesiącach br., sprzedaż Grupy Redan była o 14 proc. wyższa i wyniosła 227,5 mln zł niż w porównywalnym okresie 2011 roku. Natomiast marża w tym okresie wyniosła 44 proc., czyli o 1 p.p. mniej niż w roku poprzednim.

W sieci dyskontów odzieżowych TextilMarket sprzedaż po siedmiu miesiącach br. wyniosła 118,4 mln zł i tym samym wzrosła o 17% r/r., natomiast wynik na sprzedaży w samym tylko lipcu wyniósł 17 mln zł i wzrósł o 12 proc. r/r. Szacunkowa marża handlowa w pierwszych 7 miesiącach wyniosła 39 proc. i była na poziomie zbliżonym do ubiegłorocznej.

Sieć sprzedaży TextilMarket na koniec lipca składała się z 273 sklepów własnych o łącznej powierzchni przekraczającej 60 tys. mkw., oznacza to 24 proc. wzrost wielkości powierzchni handlowej segmentu dyskontowego r/r.

Wartość sprzedaży modowej części działalności Grupy Redan w lipcu zwiększyła się o 15 proc. w porównaniu do lipca 2011 r. i wyniosła 17 mln zł.

Narastająco sprzedaż po 7 miesiącach wzrosła o 10 proc. i wyniosła 109,1 mln zł. Szacunkowa marża handlowa wypracowana w okresie styczeń-lipiec 2012 wyniosła 49,4 proc., co oznacza poziom o 3 p.p. niższy od 2011 r.

W segmencie modowym w ramach sieci sprzedaży marek Top Secret, Troll i DryWash na koniec lipca funkcjonowało 218 sklepów własnych i franczyzowych o łącznej powierzchni 34,7 tys. mkw. W związku z tym w pierwszych 7 miesiącach br. odnotowano 19 proc. wzrost powierzchni handlowej w tym segmencie.

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

PARTNERZY SERWISU partner portalu propertynews.pl Partner serwisu - Galeria WISŁA

REKLAMA

Newsletter


Najważniejsze informacje portalu propertynews.pl prosto na Twój e-mail

Propertynews.pl: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

REKLAMA
REKLAMA