PARTNERZY PORTALU

partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

REKLAMA

Przychody LPP w trzecim kwartale przekroczyły 1,2 mld zł

  • Autor: propertynews.pl
  • 07 lis 2014 12:14

Przychody LPP w trzecim kwartale przekroczyły 1,2 mld zł

1 234 mln zł przychodów ze sprzedaży, 134 mln zł zysku z działalności operacyjnej i wzrost powierzchni sklepów o 15 tys. mkw. to wyniki LPP osiągnięte w III kwartale 2014 r. Po wrześniowym debiucie na rynku niemieckim, spółka poinformowała również o otwarciu pierwszych salonów marek Reserved, Cropp, House, Mohito i Sinsay na Bałkanach.

REKLAMA

Przychody za III kwartał 2014 są o około 11 proc. wyższe w porównaniu z osiągniętymi w III kwartale 2013 roku (1 107 mln zł). W okresie lipiec-wrzesień br. wzrosła również powierzchnia handlowa (do 681,2 tys. mkw.). Łącznie, na koniec września spółka dysponowała 1 453 salonami.

Przez minione 3 miesiące koncentrowaliśmy się na rozbudowie sieci sprzedaży zarówno w Polsce, jak i za granicą. Rozpoczęliśmy działalność na zupełnie nowym dla nas, niemieckim rynku, przygotowywaliśmy się również do wejścia na Bałkany. W ten sposób realizujemy nasze globalne ambicje i długofalowy plan rozwoju - powiedział Dariusz Pachla, wiceprezes zarządu LPP.

W III kwartale nie udało nam się niestety zrealizować założonych wyników finansowych. Krótkookresowe dane zależą jednak od wielu zmiennych czynników, choćby pogody, nie stanowią więc o naszej sile i możliwościach. Dla nas najważniejsza jest realizacja strategii dynamicznego wzrostu - tłumaczył Dariusz Pachla.

W III kwartale br. sprzedaż w salonach Reserved wyniosła 580 mln zł, w placówkach CROPP - 221 mln zł, House - 165 mln zł, w sklepach Mohito - 134 mln zł, zaś w salonach Sinsay 59 mln zł. Zysk operacyjny wyniósł 134 mln zł, zysk netto - 82 mln zł. 

LPP ma za sobą rozpoczęcie działalności na pierwszym rynku zachodnioeuropejskim. We wrześniu i październiku spółka uruchomiła sklepy Reserved w Stuttgarcie, Recklinghausen i Bremie. W grudniu marka zadebiutuje w Hanowerze.

LPP podpisała już umowy na otwarcie flagowych sklepów przy głównych handlowych ulicach Berlina (2 tys. mkw.) i Mannheim (2,4 tys. mkw.) w 2016 r. W październiku koncern rozpoczął także działalność w Chorwacji (salony Reserved, Cropp, House, Mohito i Sinsay w centrum handlowym Arena w Zagrzebiu), a na Bliskim Wschodzie, w Katarze, marka Reserved swoich pierwszych klientów powita już na początku 2015 roku.

LPP, firma notowana na GPW w Warszawie od 2001 r., jest jedną z najdynamiczniej rozwijających się spółek odzieżowych. Od lat konsekwentnie prowadzi swoją działalność w Polsce i za granicą, odnosząc sukcesy na wymagającym rynku odzieżowym. Koncern zarządza 5 znanymi markami modowymi, siecią niemal 1500 salonów, tworzy miejsca pracy dla blisko 18 tys. osób.

Firma nieustannie inwestuje i zdobywa nowe rynki. W marcu 2014 r. spółka awansowała do giełdowego indeksu WIG20,, od sierpnia 2014 jest także notowana w indeksie MSCI Poland.

Podobał się artykuł? Podziel się!

PARTNER SERWISU partner portalu propertynews.pl Partner serwisu - Galeria WISŁA Partner serwisu - Galeria WISŁA

PRIME PROPERTY PRIZE 2017

Do końca głosowania zostało


REKLAMA

Newsletter


Najważniejsze informacje portalu propertynews.pl prosto na Twój e-mail

Propertynews.pl: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

REKLAMA
REKLAMA