PARTNERZY PORTALU

partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl
partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl
partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

REKLAMA

Przyszłość spożywczych sieci zależy od rozwoju oferty usługowej

  • dlahandlu.pl
  • 24 lip 2014 14:46

Sklepy będą musiały zacząć się wyróżniać nie tylko ofertą cenową i asortymentową, ale również usługową. - Coraz większy nacisk będzie kładziony na dodatkowe usługi, tak aby klient wracał do danej placówki - uważa Winicjusz Wojciechowski, dyrektor ds. sprzedaży w firmie Uniscale.

REKLAMA

Takie działania mają być lekarstwem na coraz większą konkurencję i wzmożone działania sieci handlowych w kierunku otwierania nowych placówek.

- W sklepach spożywczych takie dodatkowe usługi dają np. urządzenia do pakowania próżniowego, przygotowywania steków czy też mielenia mięsa. Są to usługi "na życzenie" i coraz więcej sieci dopytuje się o te rozwiązania. Jest to forma przywiązania klienta do danej placówki - nie zawsze zwiększy ona sprzedaż, ale pozwoli na uniknięcie znaczących spadków sprzedaży - komentuje Winicjusz Wojciechowski.

Ostatnie zmiany w sklepach idą właśnie w tym kierunku - coraz więcej dodatkowych rzeczy dla klienta: świeże pieczywo wypiekane na miejscu, własne wędzarnie w sklepie i własne produkty, krojenie chleba, dodatkowe usługi na dziale świeże (stekarki, pakowarki próżniowe). - Z drugiej strony na rynku pojawia się również coraz więcej urządzeń przystosowanych do samoobsługi i lepszej obsługi klienta (np. samoobsługowe krajalnice do pieczywa, automatyczne piece do wypieku bułek etc.) - dodaje Wojciechowski.


REKLAMA

Newsletter


Najważniejsze informacje portalu propertynews.pl prosto na Twój e-mail

Propertynews.pl: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

REKLAMA
REKLAMA