PARTNERZY PORTALU

partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

REKLAMA

Przyszłość spożywczych sieci zależy od rozwoju oferty usługowej

  • dlahandlu.pl
  • 24 lip 2014 14:46

Sklepy będą musiały zacząć się wyróżniać nie tylko ofertą cenową i asortymentową, ale również usługową. - Coraz większy nacisk będzie kładziony na dodatkowe usługi, tak aby klient wracał do danej placówki - uważa Winicjusz Wojciechowski, dyrektor ds. sprzedaży w firmie Uniscale.

REKLAMA

Takie działania mają być lekarstwem na coraz większą konkurencję i wzmożone działania sieci handlowych w kierunku otwierania nowych placówek.

- W sklepach spożywczych takie dodatkowe usługi dają np. urządzenia do pakowania próżniowego, przygotowywania steków czy też mielenia mięsa. Są to usługi "na życzenie" i coraz więcej sieci dopytuje się o te rozwiązania. Jest to forma przywiązania klienta do danej placówki - nie zawsze zwiększy ona sprzedaż, ale pozwoli na uniknięcie znaczących spadków sprzedaży - komentuje Winicjusz Wojciechowski.

Strefa premium - propertynews.pl

DALSZA CZĘŚĆ ARTYKUŁU JEST DOSTĘPNA DLA SUBSKRYBENTÓW STREFY PREMIUM PORTALU PROPERTYNEWS.PL

lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie

PARTNER SERWISU Partner serwisu - Galeria WISŁA

REKLAMA

Newsletter


Najważniejsze informacje portalu propertynews.pl prosto na Twój e-mail

Propertynews.pl: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

REKLAMA
REKLAMA