PARTNERZY PORTALU

partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

REKLAMA

PSB-Mrówka otworzy swój największy sklep w Warszawie

  • Autor: PropertyNews.pl
  • 09 lis 2017 14:21

PSB-Mrówka otworzy swój największy sklep w Warszawie Wodny Park Marywilska 44, wizualizacja Marywilska 44

Market budowlany PSB-Mrówka powiększył grono najemców Wodnego Parku Handlowego Marywilska 44. Będzie to największy sklep tej sieci w Warszawie.

REKLAMA

W Wodnym Parku Handlowym Marywilska 44 sklep PSB-Mrówka zajmie 2268 mkw. powierzchni, dodatkowo na zewnątrz znajdzie się duży ogród o powierzchni ok. 800 mkw. dla artykułów ogrodniczych. Będzie to zarazem największy market tej sieci w Warszawie.

W Polsce działa obecnie 250 sklepów sieci PSB -Mrówka. To najliczniejsza sieć detaliczna z sektora „dom i ogród” w Polsce, należąca do Grupy PSB, największej i najszybciej rozwijającej się sieci hurtowni materiałów budowlanych oraz marketów dom i ogród. Grupa PSB działa na rynku od 19 lat. Na koniec 2016 roku łączne przychody ze sprzedaży materiałów budowlanych składów, będących partnerami Grupy PSB wyniosły 5,7 mld zł. Oferta sklepów PSB-Mrówka jest adresowana do klientów detalicznych. Markę rozpoznaje już 52 procent Polaków.

Wodny Park Handlowy Marywilska 44 liczy 12 tys. mkw., z czego 2,5 tysiące mkw. obejmie część sportowo - rekreacyjna.

- PSB-Mrówka to jeden z kluczowych naszych najemców, który zajmie największą powierzchnię w części dedykowanej sektorowi dla domu i ogrodu. Jestem przekonana, że marka PSB Mrówka tak ceniona przez klientów dzięki swojej atrakcyjnej ofercie, będzie doskonałym uzupełnieniem asortymentu Wodnego Parku Handlowego Marywilska 44, co mam nadzieję stworzy ulubione miejsce do robienia zakupów przez klientów, którzy wyposażają lub remontują swoje mieszkania i domy oraz ogrody - podkreśla Małgorzata Konarska, prezes zarządu spółki Marywilska 44.

Obecnie obiekt jest skomercjalizowany w ponad 80 proc. Jeszcze w tym tygodniu zostaną podpisane kolejne dwie umowy z nowymi, atrakcyjnymi markami.

- Długoterminowa analiza biznesowa i lokalne badania rynku pozwoliły nam zyskać pewność, że przy dynamicznie rozwijającym się budownictwie w przyległych do Warszawy miejscowościach i sąsiadujących gminach to właśnie PSB Mrówka ma szansę stać się najlepszą odpowiedzią na potrzeby nowo przybyłych mieszkańców i będzie dopełnieniem oferty remontowej i dekoracyjnej dla już realizowanych projektów. Nie bez znaczenia pozostaje wysoka frekwencja i rozpoznawalność, jaką cieszy się obiekt. Umożliwi to klientom parku rozszerzenie zakresu zakupów o asortyment oferowany w markecie PSB-Mrówka - mówi Krzysztof Przybysz, prezes zarządu firmy Stalko, partnera Grupy PSB.

 

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

PARTNER SERWISU Partner serwisu - Arrowhead Partner serwisu - ECE Partner serwisu - EPP Partner serwisu - Polska Rada Centrów Handlowych

PRIME PROPERTY PRIZE 2017

Do końca głosowania zostało


REKLAMA

Newsletter


Najważniejsze informacje portalu propertynews.pl prosto na Twój e-mail

Propertynews.pl: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

REKLAMA
REKLAMA