PARTNERZY PORTALU

partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl
partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl
partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

REKLAMA

Ptak Outlet chwali się wynikami

  • Autor: Propertynews.pl
  • 02 lut 2015 14:09

W minionym roku Ptak Outlet odwiedziło przeszło 1,5 mln klientów, z czego aż 20 proc. stanowią kupujący z: Czech, Słowacji, Białorusi, Ukrainy czy Rosji - mówi Magdalena Malczyńska, dyrektor Ptak Outlet.

REKLAMA

W ofercie Ptak Outlet figurują marki, które zadebiutowały na rynku polskim i otworzyły tu swoje flagowe sklepy. Są to m.in. Baldinini, Högl Shoe Fashion, Eterna, Gerry Weber, S Ivory (marka pod patronatem Fashion Week) czy Mohito.

Dobre wyniki outletu to efekt wielopłaszczyznowych działań marketingowych takich jak: akcje pro-sprzedażowe „Szok Cenowy", sezonowe wyprzedaże, promocje, targi organizowane przez naszą firmę itp. To tylko część atrakcji, które miały miejsce w Ptak Outlet. Wszystko to wspomagane kampaniami billboardowymi, radiowymi czy silną komunikacją w Internecie pomogło osiągać najemcom wysokie obroty. W roku 2014 były one wyższe o ponad 36 proc. w porównaniu do roku 2013, a w stosunku do 2012 roku aż o 60 proc. Współczynnik konwersji pozostaje na wysokim, 90 proc. poziomie, a odwiedzalność stale wzrasta i jest wyższa od 2013 roku o prawie 40 proc. - dodaje dyrektor Ptak Outlet.

Najemcy Ptak Outlet wykazują zadowolenie z rozwoju outletu. - Marka Puma obecna jest w Ptak Outlet w Rzgowie od samego początku funkcjonowania centrum. Zdecydowaliśmy się jako jedni z pierwszych zasilić grono najemców, dostrzegając olbrzymie atuty tego miejsca. Wystarczy wymienić świetną lokalizację i brak podobnej formuły outletowej w całym regionie, aby dojść do oczywistych wniosków, że jako jednej z wiodących marek w outletach nie może nas w tym projekcie zabraknąć - mówi Jarosław Pacałowski, właściciel sklepu Puma w Ptak Outlet. - Dziś, z perspektywy dwóch lat, już nie słowa czy deklaracje, a same liczby uwiarygodniają słuszność naszej decyzji. Bo przecież nic tak nie działa na wyobraźnię ludzi, którzy mają podjąć decyzję o inwestycji, jak liczby. A te są naprawdę bardzo zadowalające. Obroty z roku na rok wzrosły nam o 16 proc., a to wynik imponujący. Traffic wzrósł o 11 proc. Przechodząc jednak od słów do czynów, warto podkreślić, iż najlepszym dowodem na potwierdzenie powyższych słów jest fakt podpisania umowy aż na kolejne 5 lat.  Nie zdecydowalibyśmy się na taki krok, gdyby nie był on z biznesowego punktu widzenia krokiem opłacalnym - dodaje.

Od czasu otwarcia uruchomionych zostało ponad 40 sklepów, a wśród nich m.in. Mohito, Gerry Weber, Baldinini, Smyk Cały dla Małych!, United Colors of Benetton, Wólczanka, Triumph, Ecco, Solar i inne. - To właśnie najemcy są naszą siłą. Dla nich otwieramy się na świat.  - reasumuje Magdalena Malczyńska.

PARTNERZY SERWISU partner portalu propertynews.pl Partner serwisu - Galeria WISŁA Partner serwisu - OUTLET CENTER

REKLAMA

Newsletter


Najważniejsze informacje portalu propertynews.pl prosto na Twój e-mail

Propertynews.pl: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

REKLAMA
REKLAMA