PARTNERZY PORTALU

partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

REKLAMA

Quick Park Mysłowice przerósł oczekiwania inwestora

  • Autor: propertynews.pl
  • 09 sty 2017 12:44

Quick Park Mysłowice przerósł oczekiwania inwestora Quick Park Mysłowice

Decyzja inwestora o budowie pierwszej regionalnej hybrydowej galerii handlowej Quick Park w Mysłowicach była strzałem w dziesiątkę - mówią przedstawiciele inwestora. Od 30 listopada do 31 grudnia Quick Park odwiedziło ponad 220 tys. klientów. To tak, jakby każdy mieszkaniec miasta odwiedził centrum handlowe trzykrotnie.

REKLAMA

Quick Park to pierwsze nowoczesne centrum handlowe w Mysłowicach. Dotychczas mieszkańcy miasta i okolicznych miejscowości, chcąc zrobić zakupy w znanych sieciach handlowych, pójść do restauracji lub na film do kina, musieli decydować się na podróż np. do Katowic.

Quick Park Mysłowice zapewnia dziś kompleksową ofertę handlowo-usługowo-rozrywkową dla mieszkańców Mysłowic i okolicznych miejscowości. W galerii dostępnych jest 45 salonów takich marek, m.in.: Reserved, Cropp, House, Sinsay, H&M, Big Star, Diverse, CCC, Martes Sport, Empik, Rossmann, Supermarket Piotr i Paweł, Pepco czy Euro RTV AGD, punkty gastronomiczne – Grycan, Gusto Dominium oraz pierwsze w mieście wielosalowe kino sieci OH Kino, posiadające cztery sale kinowe z blisko 600 fotelami dla widzów. Wszystkie sale wyposażone są w projektory cyfrowe wyświetlające obraz w technologii 2D i 3D oraz 70 głośników Dolby Surround. Miejscy włodarze wychodząc naprzeciw potrzebom mieszkańców uruchomili w Quick Parku także Biuro Obsługi Klienta Urzędu Miasta.

Centrum handlowe oferuje parking na 400 samochodów. Ponadto w sąsiedztwie parkingu znajduje się stacja benzynowa Orlen oraz jedyna w Mysłowicach restauracja sieci McDonald’s z opcją drive-thru.

– Spodziewaliśmy się, że nasza koncepcja spotka się z dużym zainteresowaniem mieszkańców. Niemniej sukces galerii przerósł nawet nasze oczekiwania. Zapewne wpływ na to miała oferta sklepów, która teraz zlokalizowana jest blisko i wygodnie dla mieszkańców Mysłowic i okolicznych gmin. Bardzo dużym zainteresowaniem cieszy się też kino - sieci OH Kino. Obserwujemy jak Quick Park staje się centrum życia społecznego i kulturalnego mieszkańców Mysłowic – mówi Agnieszka Drucis, dyrektor marketingu i PR Real2B Development.

Grudzień i związany z nim okres bożonarodzeniowy to czas przedświątecznych zakupów, które z pewnością miały wpływ na tak dobrą frekwencję. Zarządzający galerią liczą, że również w styczni klienci tłumnie ruszą do sklepów i kina. Jak twierdzi Agnieszka Drucis, poświąteczny czas w Quick Parku tradycyjnie oznacza rozpoczęcie zimowych wyprzedaży. Teraz klienci centrum mogą kupić jesienno-zimowe kolekcje nawet o 70 proc. taniej.

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

PARTNERZY SERWISU partner portalu propertynews.pl Partner serwisu - Galeria WISŁA

REKLAMA

Newsletter


Najważniejsze informacje portalu propertynews.pl prosto na Twój e-mail

Propertynews.pl: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

REKLAMA
REKLAMA