PARTNERZY PORTALU

partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

REKLAMA

Rafał Bauer o planach rozwoju sieci Próchnik i Rage Age

  • Autor: propertynews.pl
  • 31 mar 2014 09:40

Rok 2014 to dla sieci Próchnik i Rage Age kontynuacja polityki ekspansji przyjętej w roku 2013. Rafał Bauer, prezes Próchnik SA zapowiada, że uruchomionych zostanie kilkanaście nowych salonów pod szyldami obu marek.

REKLAMA

Rafał Bauer podkreśla, że doświadczenia ubiegłego roku wyraźnie pokazały, że każda decyzja o tym gdzie i  jaki format sklepu zostanie uruchomiony, musi być bardzo dobrze przemyślana.

 - Przetestowaliśmy nowy „shop concept", który wiele nas nauczył o tym jak obecnie wyglądają relacje z klientem. Uruchomiliśmy również pierwszy salon Rage Age wyłącznie dla kobiet w Starym Browarze w Poznaniu. Funkcjonuje on zgodnie z naszymi oczekiwaniami i prawdopodobnie nasze przyszłe otwarcia będą dotyczyły także sklepów wyłącznie damskich - zapowiada Rafał Bauer.

W najbliższym czasie spółka ma zamiar uruchomić także zupełnie nowy koncept wyprzedażowy w Fashion House Sosnowiec. Planuje też otwarcie pierwszego prawdziwie damsko-męskiego sklepu Rage Age w CH Renoma we Wrocławiu.

Rafał Bauer zaznacza, że te sklepy dadzą odpowiedź w jakim kierunku powinna iść ekspansja sieci w dalszej części roku.

Prezes Próchnika zapytany o możliwość rozwoju sieci poprzez franczyzę odpowiedział, że na obecnym etapie jest jeszcze na to za wcześnie, ale dodał jednocześnie, że to bardzo atrakcyjna sposób na jej wzrost i prowadzone są na ten temat rozmowy.

Podobał się artykuł? Podziel się!

PARTNERZY SERWISU partner portalu propertynews.pl Partner serwisu - Galeria WISŁA

REKLAMA

Newsletter


Najważniejsze informacje portalu propertynews.pl prosto na Twój e-mail

Propertynews.pl: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

REKLAMA
REKLAMA