PARTNERZY PORTALU

partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

REKLAMA

Rafał Bauer zapowiada ofensywę Próchnika

  • Autor: newseria.pl
  • 18 lut 2013 10:35

Nowy prezes spółki Próchnik, Rafał Bauer planuje zrealizować nową strategię biznesową. Chodzi o poszerzenie oferty sprzedażowej oraz rozbudowa sieci sprzedaży. Obecnie Próchnik ma 33 placówki.

REKLAMA

 

Próchnik będzie marką dostępną dla wszystkich - deklaruje nowy prezes spółki, Rafał Bauer. Nie oznacza to produktów tanich, lecz jakość, która będzie atrakcyjna dla klientów niezależnie od ich zarobków. Próchnik chce rozszerzyć swoją ofertę także na kobiety i zwiększyć sieć sprzedaży. Spółka sfinansuje zmiany dzięki lutowej emisji akcji. Udało się zgromadzić w ten sposób 31 miliony złotych kapitału. Strategia zostanie zaproponowana w ciągu miesiąca.

Rafał Bauer jest również prezesem firmy odzieżowej Rage Age, która wkrótce trafi do Próchnika. Kilka lat temu doprowadził do połączenia Wólczanki z Vistulą, a następnie do przejęcia sieci sklepów jubilerskich W.Kruk.

- Nie będziemy w żaden sposób naśladować ani tego, co robiliśmy w Vistuli, ani tego, co stało się motorem sukcesu Rage Age. Koncepcja dotycząca Próchnika powstawała przez kilka lat, także projekt jest przygotowany bardzo dokładnie. Za cztery tygodnie będziemy chcieli go przedstawić akcjonariuszom. Taki okres jest niezbędny, dlatego że ilość założeń, które przyjmowaliśmy z zewnątrz trzeba teraz zweryfikować wewnątrz - zapowiada w rozmowie z Agencją Informacyjną Newseria prezes Próchnika, Rafał Bauer, który niedawno zastąpił na tym stanowisku Krzysztofa Grabowskiego.

Szczegóły nowej strategii, którą przygotowuje zespół prezesa Rafała Bauera akcjonariusze poznają za miesiąc. Jedno z najważniejszych założeń to rozszerzenie oferty i specjalne linie także dla kobiet.

- Nie widzę możliwości, by skutecznie rozwijały sie brandy, który są tylko i wyłącznie męskie.. Zarówno Próchnik, jak i Rage Age w nadchodzących sezonach będą przygotowywać dwie kolekcje, damską i męską - zapowiada nowy prezes Próchnika.

Produkty Próchnika mają być także dostępne dla większości Polaków. Spółka chce postawić na jakość i atrakcyjność swoich ubrań.

- Próchnik powinien być na tyle atrakcyjny, aby nabywcy podejmujac zakupowe decyzje kierowali się obietnicą składaną przez markę, a nie niską ceną czy statusem. Chcielibyśmy to osiągnąć mimo poważnych rygorów ekonomicznych, które narzuca otoczenie konkurencyjne - wyjaśnia Rafał Bauer.

Do nowych klientów Próchnik chce dotrzeć przez powiększenie sieci sklepów. W tej chwili spółka dysponuje 30 salonami. To niewiele w porównaniu z innymi markami z tego segmentu rynku. Budowę sieci firma sfinansuje z kapitału pozyskanego z emisji akcji.

  • 1
  • 2

PARTNER SERWISU Partner serwisu - Arrowhead Partner serwisu - ECE Partner serwisu - EPP Partner serwisu - Polska Rada Centrów Handlowych Partner serwisu - Galeria WISŁA

PRIME PROPERTY PRIZE 2017

Do końca głosowania zostało


REKLAMA

Newsletter


Najważniejsze informacje portalu propertynews.pl prosto na Twój e-mail

Propertynews.pl: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

REKLAMA
REKLAMA