PARTNERZY PORTALU

partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

REKLAMA

Raj otwiera się przed Vistulą

  • Autor: propertynews.pl
  • 28 lut 2017 11:35

Raj otwiera się przed Vistulą Vistula

W Galerii Raj 22 lutego br. został otwarty sklep Vistula. Jest to pierwszy w Dębicy salon tej marki, której flagowym produktem są eleganckie garnitury.

REKLAMA

- Sieć handlowa Vistula obejmuje blisko 100 salonów firmowych. Dębica to miasto z dużym potencjałem, ale by skłonić mieszkańców do zainteresowania się naszą ofertą, potrzebowaliśmy nie tylko świetnej promocji, ale też doskonałej lokalizacji. To właśnie Galeria Raj okazała się miejscem idealnym do otwarcia naszego pierwszego butiku w mieście - powiedziała Katarzyna Piszczek, dyrektor Działu ds. Franczyzy Vistula Group.

Sklep Vistula o powierzchni 95 mkw. został zlokalizowany w pasażu głównym obok nowo otwartego salonu jubilerskiego YES. Atutem nowego butiku jest szeroka oferta garniturów, płaszczy, spodni i innych artykułów odzieży męskiej. Na początku 2017 r. w Galerii Raj otwarto Wólczankę – markę odzieżową, należącą do spółki Vistula Grup. W Dębicy brakowało do tej pory sklepów z odzieżą klasy premium dla panów, dlatego Vistula i Wólczanka są mocnym atutem Galerii Raj.

To nie koniec otwarć w Galerii Raj. Pod koniec marca zaplanowano uruchomienie sklepu Smyk z ofertą dedykowaną rodzicom i dzieciom natomiast w kwietniu zostanie otwarty salon Vision Express – lider branży optycznej w Polsce.

 

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

PARTNER SERWISU partner portalu propertynews.pl Partner serwisu - Galeria WISŁA Partner serwisu - Galeria WISŁA

PRIME PROPERTY PRIZE 2017

Do końca głosowania zostało


REKLAMA

Newsletter


Najważniejsze informacje portalu propertynews.pl prosto na Twój e-mail

Propertynews.pl: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

REKLAMA
REKLAMA