PARTNERZY PORTALU

partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

REKLAMA

Rank Progress finalizuje komercjalizację Bramy Pomorza

  • Autor: propertynews.pl
  • 09 wrz 2013 12:40

Rank Progress finalizuje komercjalizację Bramy Pomorza

Ponad 100 przedsiębiorców z Pomorza wzięło udział w konferencji w Chojnicach, zorganizowanej przez Rank Progress, inwestora nowo powstającej Bramy Pomorza. Konferencja zorganizowana została przy współpracy chojnickiego Urzędu Pracy i lokalnych banków.

REKLAMA

Rank Progress, rozpoczynajacy właśnie finalny proces komercjalizacji Bramy Pomorza, zaprosił  na spotkanie lokalne firmy,  już prowadzące  swoją działalność w branży handlowo-usługowej i te dopiero zastanawiające się nad jej rozpoczęciem. 

Pracownicy PUP w Chojnicach przedstawili dostępne programy aktywizacji i wsparcia przedsiębiorczości, w tym propozycje dotacji przeznaczonych na tworzenie nowych miejsc pracy oraz rozpoczęcie własnej działalności gospodarczej.  Jeden z paneli dyskusyjnych został również poświęcony przybliżeniu różnych modeli współpracy z dużymi sieciami franczyzowymi. Mechanizmy te, na przykładach własnych marek, omówili podczas bezpośrednich spotkań przedstawiciele sieci handlowych, takich jak Toy Planet, Top Secret, Kwiatoteka, Marilyn czy perfumerie Refan. W spotkaniu uczestniczyli także reprezentanci lokalnych i ogólnopolskich banków.

- Celem spotkania było nie tylko przedstawienie im różnych opcji rozwoju swojego biznesu w Bramie Pomorza, ale także zachęcenie do aktywności w tworzeniu własnych, małych firm - mówi Łukasz Gruszczyński, dyrektor marketingu Rank Progress SA. - Nasze centra handlowe realizujemy głównie w średniej wielkości miastach, dlatego od wielu lat budujemy relacje i nawiązujemy współpracę z lokalnymi przedsiębiorcami, którzy są fundamentem rozwoju całego regionu. Tym bardziej cieszę się, że to spotkanie potwierdziło, że zainteresowanie najmem powierzchni handlowej w Bramie Pomorza jest bardzo duże - dodał.

Budowa Bramy Pomorza dobiega końca. Otwarcie obiektu planowane jest na październik 2013 r.

Centrum handlowe w Pawłówku będzie miało 50 lokali. Wśród nich znajdą się butiki sieci LPP (Mohito, Cropptown, House, Sinsay, Reserved), Martes Sport, H&M, MarcPol, OBI, Media Expert, Kolporter, Centrum Chińskie, Play, Levis, Nike, CCC oraz kawiarnia Choice
i restauracja Broaster. Całkowita powierzchnia obiektu zajmie około 34 000 mkw. W pierwszym etapie budowy inwestycji przewidziana jest realizacja marketu budowlanego typu Dom i Ogród oraz galerii handlowej z hipermarketem spożywczym, restauracjami oraz sieciowymi butikami. Drugi etap zakłada budowę parku handlowego. Otwarcie galerii planowane jest w październiku 2013 roku.


 

 


 

 

Podobał się artykuł? Podziel się!
  • kruszaty 2013-09-11 12:12:39
    Już od dawna śledzę ten temat i szczerze powiem, że się cieszę... to będzie bardzo dobre uderzenie. Sklepy takie jak Media Expert czy H&M właśnie, tego brakuje w okolicy :)
  • gargi 2013-09-10 14:29:18
    Dobra inicjatywa, sporo solidnych marek z różnych dziedzin: H&M, Media Expert, CCC

PARTNER SERWISU Partner serwisu - Galeria WISŁA

REKLAMA

Newsletter


Najważniejsze informacje portalu propertynews.pl prosto na Twój e-mail

Propertynews.pl: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

REKLAMA
REKLAMA