Rebranding, nowe otwarcia - tak zmienia się Go Sport

Marka Go Sport stawia na kolejne innowacje. Otwarcie nowych punktów sieci w prestiżowych galeriach handlowych, takich jak Wroclavia i Galaxy czy rebranding salonu w Galerii Mokotów to tylko niektóre ze zmian.
Firma stawia przede wszystkim na strategię client first, mającą na celu podniesienie poziomu czytelność sieci sklepów dla klientów.
Innowacje marki zakładają tworzenie coraz bardziej nowoczesnych salonów, opartych na nowoczesnym koncepcie czarnych mebli. Nowe sklepy w eleganckich nowoczesnych galeriach handlowych Wroclavia we Wrocławiu oraz Galaxy w Szczecinie obejmują szeroką ofertę outdoorową, jak również odzież czy sprzęt narciarski.
Kolejne zmiany sieci Go Sport dotyczyły salonu w warszawskiej Galerii Mokotów. Nastąpił rebranding, który w znacznym stopniu wpłynął na podwyższenie poziomu jakości usług. Co więcej, na pierwsze półrocze 2018 roku sieć zaplanowała otwarcie kolejnych dwóch sklepów w Polsce.
WSZYSTKIE KOMENTARZE (0)
Nie ma jeszcze komentarzy. Twój może być pierwszy.