PARTNERZY PORTALU

partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

REKLAMA

Rebranding przy pomocy doradców

  • Autor: PropertyNews.pl
  • 07 lis 2017 09:41

Rebranding przy pomocy doradców Michał Pszkit, dyrektor działu Property Management, BNP Paribas Real Estate Poland, fot. materiały prasowe

Dział Zarządzania Nieruchomościami agencji BNP Paribas Real Estate Poland przeprowadził proces rebrandingu centrów handlowych, które niedawno zmieniły właściciela z Ikea Centres Polska na fundusz Pradera. Nowa nazwa i nowa identyfikacja wizualna pojawiła się w polskich i niemieckich lokalizacjach.

REKLAMA

- Kompleksowy rebranding to jeden z filarów strategii dla portfela, która - wspierana przez aktywne zarządzanie i odpowiedni dobór najemców - ma na celu wzmocnienie pozycjonowania obiektów i maksymalne wykorzystanie ich potencjału. Dużą wagę przywiązujemy do tego, w jaki sposób nasze centra komunikują się z dotychczasowymi i potencjalnymi klientami. To obszar, który z perspektywy bardzo dynamicznych zmian zachowań i upodobań konsumenckich, będzie odgrywał coraz większą rolę - mówi Mark Richardson, dyrektor Pradera.

Zmiana nazwy i identyfikacji wizualnej jest kluczowym elementem dalszych, długofalowych działań marketingowych. Centra o nowej nazwie i w nowej oprawie graficznej przez wiele lat zyskały liczne grono klientów, którzy doceniają nie tylko mocne, dobrze dobrane grono najemców i komplementarność oferty, ale także lokalizację i wygodę robienia zakupów. Klienci odwiedzający Homeparki w nowej odsłonie docenią także intuicyjne systemy informacji wizualnej, które ułatwią poruszanie się po konkretnych obiektach.

- Z naszej perspektywy, proces, który koordynowaliśmy i przez który bardzo sprawnie przeszliśmy wspólnie z inwestorem pokazuje, że w wypracowaniu najlepszego rozwiązania pomaga dialog, ale też różne punkty widzenia. Z jednej strony właściciela, który chce realizować w oparciu o swoją strategię konkretne cele biznesowe, z drugiej strony zarządcy nieruchomości, który potrafi patrzeć na zmiany i rozwój w szerszej perspektywie czasowej uwzględniając obowiązujące i przyszłe trendy i mikrotrendy. Cieszę się, że udało nam się stworzyć ramy komunikacji wizualnej dla obiektów funkcjonujących w różnych krajach i różnych społecznościach lokalnych, z rozmaitymi potrzebami i nawykami - mówi Michał Pszkit, dyrektor działu Property Management, BNP Paribas Real Estate Poland.

Nowe pozycjonowanie projektów z portfolio Pradera i sam proces rebrandingu ma za zadanie wspierać aktywne zarządzanie kompleksami, które pozwoli w jeszcze większym stopniu wykorzystać potencjał rozwojowy poszczególnych Parków Handlowych.

Podobał się artykuł? Podziel się!

PARTNER SERWISU Partner serwisu - Arrowhead Partner serwisu - ECE Partner serwisu - EPP Partner serwisu - Polska Rada Centrów Handlowych

PRIME PROPERTY PRIZE 2017

Do końca głosowania zostało


REKLAMA

Newsletter


Najważniejsze informacje portalu propertynews.pl prosto na Twój e-mail

Propertynews.pl: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

REKLAMA
REKLAMA