PARTNERZY PORTALU

partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

REKLAMA

Redan ma za sobą dobry miesiąc

  • Autor: PropertyNews.pl
  • 06 kwi 2018 07:24

Redan ma za sobą dobry miesiąc mat.pras.

Szacunkowa wartość skonsolidowanych przychodów ze sprzedaży towarów zrealizowanych przez Grupę Redan w marcu 2018 r. wyniosła ok. 47 mln zł, co oznacza wzrost o 7 proc. w porównaniu analogicznego okresu roku poprzedzającego.

REKLAMA

W ujęciu narastającym sprzedaż Grupy Kapitałowej Redan wyniosła ok. 122 mln zł i była nieznacznie wyższa w porównaniu do sprzedaży osiągniętej w tożsamym okresie roku poprzedniego.

Powierzchnia całej sieci sprzedaży na koniec marca 2018 wyniosła 142,9 tys. mkw., co oznacza wzrost o 1 proc. w odniesieniu do marca 2017.
 
Segment dyskontowy
 
W segmencie dyskontowym poziom sprzedaży towarów w marcu 2018 r. wyniósł ok. 28 mln zł, co oznacza wzrost o 9 proc. w porównaniu do marca roku poprzedniego. W ujęciu narastającym sprzedaż sektora dyskontowego wyniosła ok. 73 mln zł i była wyższa o ok. 2 proc. w porównaniu do sprzedaży osiągniętej w tożsamym okresie roku poprzedniego.
 
Przychody ze sprzedaży towarów zrealizowane poprzez sklep internetowy w marcu 2018 wyniosły ok. 0,6 mln zł co oznacza wzrost o 5 proc. w stosunku do marca 2017 roku. W ujęciu narastającym sprzedaż dyskontowego sklepu internetowego wyniosła ok. 1,9 mln zł i była wyższa o ok. 2 proc. w porównaniu do sprzedaży w tożsamym okresie roku poprzedniego.
 
Sieć TXM na koniec marca składała się z 399 sklepów własnych o łącznej powierzchni 106,2 tys. mkw., która była o 3 proc. wyższa niż na koniec marca 2017.
 
Segment modowy
 
Na rynku modowym sprzedaż towarów w marcu 2018 r. wyniosła ok. 19 mln zł i była wyższa o 3 proc. porównując do marca poprzedniego roku. W ujęciu narastającym sprzedaż sektora modowego wyniosła ok. 49 mln zł i była 1 proc. niższa niż w analogicznym okresie poprzedniego roku.
 
Przychody ze sprzedaży towarów zrealizowane poprzez sklepy internetowe marki Top Secret w Polsce oraz na Ukrainie w marcu 2018 wyniosły 3 mln zł co oznacza wzrost o 28 proc. w stosunku do marca 2017 roku. W ujęciu narastającym sprzedaż sklepów internetowych Top Secret wyniosła 8,6 mln zł i była 12 proc. wyższa niż w tożsamym okresie roku poprzedniego.
 
Powierzchnia punktów handlowych działających w sieci sprzedaży marek Top Secret, Troll i DryWash na koniec marca 2018 wyniosła 36,8 tys. mkw., tj. była na poziomie o 7 proc. niższym niż w tym samym momencie 2017 r.
 

Podobał się artykuł? Podziel się!

REKLAMA

PARTNERZY SERWISU Partner serwisu - Arrowhead Partner serwisu - EPP Partner serwisu - Galeria WISŁA Partner serwisu - IMMOCHAN Partner serwisu - METROPROPERTIES Partner serwisu - Arrowhead

PRIME PROPERTY PRIZE 2017

Do końca głosowania zostało


REKLAMA

Newsletter


Najważniejsze informacje portalu propertynews.pl prosto na Twój e-mail

Propertynews.pl: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

REKLAMA
REKLAMA