PARTNERZY PORTALU
partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

Redan mniej sprzedał

Redan mniej sprzedał
Fot. mat. pras.
  • Autor: PropertyNews.pl
  • Dodano: 04 kwi 2019 08:53

Szacunkowa wartość skonsolidowanych przychodów ze sprzedaży towarów zrealizowanych przez grupę Redan w marcu 2019 r. wyniosła ok. 40 mln i była 15 proc. niższa w porównaniu do osiągniętych w tym samym okresie roku poprzedzającego. Powierzchnia całej sieci sprzedaży grupy na koniec marca 2019 wyniosła 136,9 tys. mkw., co oznacza spadek o ok. 4 proc. w odniesieniu do marca 2018.
 

  • Autor: PropertyNews.pl
  • Dodano: 04 kwi 2019 08:53

W ujęciu narastającym sprzedaż Grupy Kapitałowej Redan wyniosła ok. 117 mln zł i była niższa o ok. 4 proc. w porównaniu do sprzedaży osiągniętej w tożsamym okresie roku poprzedniego.
 
Na rynku modowym sprzedaż towarów w marcu 2019 r. wyniosła ok. 18 mln zł i była niższa o ok. 8 proc., porównując do marca poprzedniego roku. W ujęciu narastającym sprzedaż sektora modowego wyniosła ok. 53 mln zł i była ok. 8 proc. wyższa niż w analogicznym okresie poprzedniego roku.
 
- Spadek sprzedaży w marcu w segmencie modowym wynikał z następujących głównych przyczyn: dłuższego okresu wyprzedaży w br., który trwał jeszcze także w marcu, braku efektu impulsu sprzedażowego w 2 tygodniach poprzedzających Święta Wielkiej Nocy - w 2018 wystąpił on w II połowie marca, a w br. powinien przesunąć się w całości na kwiecień oraz pogłębienia efektu wprowadzenia kolejnych niedziel niehandlowych i ich wpływu na przesunięcie sprzedaży z mniejszych miejscowości do dużych galerii handlowych - tłumaczy spółka w komunikacie. 
 
Przychody ze sprzedaży towarów zrealizowane poprzez sklepy internetowe marki Top Secret w Polsce oraz na Ukrainie w marcu 2019 wyniosły 3,8 mln zł, co oznacza wzrost o 29 proc. w stosunku do marca 2018 roku. W ujęciu narastającym sprzedaż sklepów internetowych Top Secret wyniosła 9,8 mln zł i była 14 proc. wyższa niż w tożsamym okresie roku poprzedniego.
 
Powierzchnia punktów handlowych działających w sieci sprzedaży marek Top Secret, Troll i DryWash na koniec marca 2019 wyniosła 36,8 tys. mkw., tj. była na poziomie zbliżonym jak w tym samym momencie 2018 r.
 
W segmencie dyskontowym poziom sprzedaży towarów w marcu 2019 r. wyniósł ok. 22 mln zł, co oznacza spadek o 20 proc. w porównaniu do marca roku poprzedniego. W ujęciu narastającym sprzedaż sektora dyskontowego wyniosła ok. 64 mln zł i była niższa o ok. 12 proc. w porównaniu do sprzedaży w tożsamym okresie roku poprzedniego.
 
Przychody ze sprzedaży towarów zrealizowane poprzez sklep internetowy www.txm24.pl w marcu 2019 wyniosły ok. 0,5 mln zł co oznacza spadek o 12 proc. w stosunku do marca 2018 roku. W ujęciu narastającym sprzedaż dyskontowego sklepu internetowego wyniosła ok. 1,8 mln zł i była niższa o ok. 8 proc. w porównaniu do sprzedaży w tożsamym okresie roku poprzedniego.
 
Sieć TXM na koniec marca składała się z 375 sklepów własnych o łącznej powierzchni 100,0 tys. mkw., która była o ok. 5,8 proc. niższa niż na koniec marca 2018.
 

WSZYSTKIE KOMENTARZE (0)


Nie ma jeszcze komentarzy. Twój może być pierwszy.

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 3.80.4.76
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin serwisu

REKOMENDOWANE DLA CIEBIE

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.