PARTNERZY PORTALU

partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

REKLAMA

Redan obcina metry

  • Autor: PropertyNews.pl
  • 05 sty 2018 10:58

Redan obcina metry Fot. mat. pras.

Powierzchnia punktów handlowych działających w sieci sprzedaży marek Top Secret, Troll i DryWash na koniec grudnia 2017 r. wyniosła 37,2 tys. mkw i była na poziomie o 11 proc. niższym niż w tym samym momencie 2016 r. Narastająco w całym 2017 r. obroty segmentu modowego wyniosły ok. 233 mln zł i były o 4 proc. niższe niż rok wcześniej.

REKLAMA

Segment modowy grupy Redan w grudniu ub.r. osiągnął 26 mln zł przychodów, co oznacza wzrost o 1 proc. w ujęciu r./r. Zwiększenie obrotów nastąpiło pomimo zmniejszenia powierzchni handlowej sklepów aż o 11 proc.. W powiązaniu z kontynuowanym trendem wyraźnej poprawy marży handlowej, przekłada się to na wyraźny wzrost efektywności sieci Top Secret. Obroty grupy Redan, uwzględniające również sprzedaż segmentu dyskontowego TXM, wyniosły w grudniu br. około 73 mln zł i były nieco niższe niż w porównywalnym okresie poprzedniego roku.

W segmencie modowym łączna sprzedaż towarów w grudniu ub.r. wyniosła ok. 26 mln zł i była o 1 proc. wyższa niż w tym samym okresie poprzedniego roku.

- Grudzień był dla nas kolejnym udanym miesiącem. Pomimo zmniejszenia powierzchni sieci sklepów Top Secret uzyskaliśmy w tym okresie sprzedaż większą niż rok wcześniej. W grudniu kontynuowaliśmy jednocześnie pozytywną tendencję w zakresie wzrostu marży handlowej. Pozytywne efekty przynosi lepsze zarządzania towarem i stała praca nad poprawą atrakcyjnością oferty. To wszystko powoduje, że systematycznie zwiększamy rentowność segmentu modowego – powiedział Bogusz Kruszyński, prezes zarządu Redan.

W segmencie dyskontowym TXM szacunkowa sprzedaż zrealizowana w grudniu ub.r. wyniosła ok. 47 mln zł, co oznacza spadek o 2 proc. w ujęciu r./r. Sieć TXM na koniec grudnia ub.r. składała się z 401 sklepów własnych o łącznej powierzchni 106,4 tys. mkw, która była o 6 proc. wyższa niż na koniec 2016 r. W ujęciu narastającym sprzedaż TXM w minionym roku wyniosła ok. 381 mln zł i była wyższa o ok. 1 proc. w porównaniu do sprzedaży osiągniętej w 2016 roku.

Uwzględniając oba segmenty grupa Redan w grudniu ub.r. osiągnęła ok. 73 mln zł przychodów i były one o 1 proc. niższe względem uzyskanych rok wcześniej. Powierzchnia całej sieci sprzedaży Grupy Redan na koniec grudnia wyniosła 143,6 tys. mkw., co oznacza wzrost o 1 proc. w ujęciu r./r. Narastająco w całym 2017 r. obroty grupy Redan wyniosły łącznie około 615 mln zł i były niższe o ok. 0,7 proc. w ujęciu r./r. 

Podobał się artykuł? Podziel się!

PARTNERZY SERWISU Partner serwisu - Arrowhead Partner serwisu - EPP

PRIME PROPERTY PRIZE 2017

Do końca głosowania zostało


REKLAMA

Newsletter


Najważniejsze informacje portalu propertynews.pl prosto na Twój e-mail

Propertynews.pl: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

REKLAMA
REKLAMA