PARTNERZY PORTALU

partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

REKLAMA

Redan popłynął na dyskontach

  • Autor: PAP
  • 16 lis 2017 15:11

Redan popłynął na dyskontach sklep sieci Redan

W pierwszych dziewięciu miesiącach 2017 roku skonsolidowany wynik operacyjny Redanu wyniósł minus 24,4 mln zł wobec minus 1,3 mln zł przed rokiem. - Top Secret będzie dalej poprawiał wyniki. Jestem przekonany, że również TXM będzie osiągać coraz lepsze rezultaty. W przyszłym roku wyniki całej grupy powinny być istotnie lepsze - powiedział prezes Redanu Bogusz Kruszyński.

REKLAMA

Grupa Redan zaprezentowała w czwartek rezultaty finansowe po trzech kwartałach tego roku. W pierwszych dziewięciu miesiącach 2017 roku skonsolidowany wynik operacyjny Redanu wyniósł minus 24,4 mln zł wobec minus 1,3 mln zł przed rokiem. Przychody z kolei wyniosły 437,6 mln zł wobec 435,4 mln zł rok wcześniej.
 
Spadek zysku operacyjnego wynikał z pogorszenia w tym okresie rezultatów segmentu dyskontowego. Poprawa w obszarze modowym nie zdołała zrekompensować strat w obszarze dyskontowym.
 
"Jesteśmy zadowoleni z systematycznie osiąganej poprawy efektywności segmentu modowego. W każdym z trzech kwartałów tego roku uzyskiwaliśmy lepsze wyniki operacyjne niż w roku poprzednim" - powiedział Kruszyński.
 
Po trzech kwartałach bieżącego roku segment modowy, reprezentowany przez Top Secret, zanotował 0,4 mln zł zysku operacyjnego wobec 7,7 mln zł straty operacyjnej przed rokiem. Sprzedaż segmentu w tym okresie spadła nieznacznie, do 168,4 mln zł ze 175,7 mln zł po trzech kwartałach 2016 r.
 
- Pozytywne tendencje z poprzednich okresów są kontynuowane także w październiku i listopadzie. Cały czas osiągamy wyższą marżę handlową w sklepach Top Secret w Polsce, czyli w naszym głównym kanale dystrybucji - powiedział Kruszyński. -  Uwzględniając, że ostatni kwartał roku jest najistotniejszy w naszej branży, jesteśmy przekonani, że cały rok dla segmentu modowego będzie udany i zakończy się na wyraźnym plusie. Wciąż widzimy potencjał do dalszej poprawy w kolejnych okresach - dodał.
 
Prezes tłumaczy, że wzrost marży był możliwy m.in. dzięki zróżnicowaniu stylistycznemu kolekcji, większemu zróżnicowaniu cenowemu oraz wprowadzeniu i utrzymaniu wysokiej dostępności uniwersalnego zapasu na wysokiej marży. Spółka wprowadziła też oszczędności kosztowe.
 
Nastąpił spadek wartości prowizji franczyzowych o 7 proc. w związku z ograniczeniem sieci sklepów marki Troll, której dystrybucja jest przenoszona do e-commerce.  Spadły też koszty utrzymania sklepów własnych, co było efektem likwidacji nierentownych placówek. Ograniczone zostały także koszty logistyki.

Podobał się artykuł? Podziel się!

REKLAMA

PARTNERZY SERWISU partner serwisu partner serwisu partner serwisu partner serwisu partner serwisu partner serwisu

PRIME PROPERTY PRIZE 2018

Do końca głosowania zostało


REKLAMA

Newsletter


Najważniejsze informacje portalu propertynews.pl prosto na Twój e-mail

Propertynews.pl: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

REKLAMA
REKLAMA

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.