PARTNERZY PORTALU

partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl
partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl
partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

REKLAMA

Redan reaktywuje dziecięcą markę

  • Autor: propertynews.pl
  • 02 wrz 2013 13:20

Redan reaktywuje dziecięcą markę

Grupa Kapitałowa Redan, właściciel marek Top Secret, Troll i Drywash oraz sieci dyskontowej TextilMarket, ponownie wprowadza do swojego portfolio markę odzieży dziecięcej Happy Kids. Jak tłumaczą własciciele marki, reaktywacja spowodowana jest potrzebami zakupowymi grupy docelowej Top Secret. Ubrania dla dzieci uzupełniają ofertę pozostałych marek modowych na razie w sklepie internetowym.

REKLAMA

- Ponowne wprowadzenie marki, która obecna była na rynku w latach 1997-2006, wynika  z potrzeb naszych klientów, którzy w większości posiadają lub deklarują chęć posiadania dzieci. Odzież Happy Kids, także naturalnie uzupełnia dotychczasową ofertę naszych marek modowych, której stylistyka jest spójna z charakterem ubrań wiodącej marki Top Secret - powiedział Bogusz Kruszyński, wiceprezes Zarządu Redan S.A.

Odzież z kolekcji Happy Kids jest podzielona na kilka grup wiekowych - od niemowlaków, do 8-10 lat, z koncentracją na ubraniach dla dzieci do czwartego roku życia.  Na stronach portalu znajdują się także stylizacje ułatwiające zakupy z kolekcji Happy Kids.


- Odświeżone logo marki nadal nawiązuje do znaku i działającej pod tą samą nazwą Fundacji „Happy Kids", dzięki czemu wszyscy klienci i użytkownicy marki staną się w symboliczny sposób ambasadorami Fundacji i idei rodzicielstwa zastępczego, czytamy w komunikacie.

Grupa Redan prowadzi działania wspierające powołaną w 2002 r. Fundację „Happy Kids", której pomysłodawcą i Fundatorem jest Radosław Wiśniewski. Redan wspiera Fundację poprzez wolontariat pracowniczy oraz prowadząc w sklepach Top Secret sprzedaż papierowych, a w TextilMarket foliowych toreb, z których dochód jest całkowicie przekazywany na cele statutowe Fundacji.

Wraz z reaktywacją marki Happy Kids w ofercie sklepu internetowego znalazły się kredki z logo nowego brandu, z zakupu których dochód zostanie przekazany Fundacji. W 2012 r. Redan S.A. przekazał Fundacji „Happy Kids" 307 tys. zł z tytułu sprzedaży toreb.

Fundacja „Happy Kids" zajmuje się tworzeniem i prowadzeniem Rodzinnych Domów Dziecka oraz propagowaniem idei rodzicielstwa zastępczego. Kompleksowy program budowania Rodzinnych Domów Dziecka zaowocował powstaniem siedmiu stale działających Rodzinnych Domów Dziecka, do których, pod opiekę profesjonalnych rodziców zastępczych, trafiają głównie rodzeństwa pozbawione możliwości dorastania w swoich rodzinach.

 

PARTNERZY SERWISU partner portalu propertynews.pl Partner serwisu - Galeria WISŁA Partner serwisu - OUTLET CENTER

REKLAMA

Newsletter


Najważniejsze informacje portalu propertynews.pl prosto na Twój e-mail

Propertynews.pl: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

REKLAMA
REKLAMA