PARTNERZY PORTALU

partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

REKLAMA

Redan rośnie

  • Autor: Propertynews.pl
  • 10 maj 2017 08:17

Redan rośnie sklep sieci Redan

Szacunkowa wartość skonsolidowanych przychodów ze sprzedaży zrealizowanych przez Grupę Redan w kwietniu 2017 r. wyniosła ok. 51,2 mln zł i była o 1 proc. wyższa w porównaniu do osiągniętych w tym samym okresie roku poprzedzającego. Powierzchnia całej sieci sprzedaży wyniosła w tym czasie 144,6 tys. mkw., co oznacza wzrost o 18 proc. w odniesieniu do kwietnia 2016 r.

REKLAMA

W ujęciu narastającym sprzedaż Grupy Kapitałowej Redan wyniosła ok. 172,2 mln zł i była niższa o 1 proc. w porównaniu do sprzedaży osiągniętej w tożsamym okresie roku poprzedniego.
 
Segment dyskontowy
 
W segmencie dyskontowym poziom sprzedaży towarów w kwietniu 2017 r. wyniósł ok. 30,3 mln zł co oznacza analogiczną sprzedaż w porównaniu do kwietnia roku poprzedniego. W ujęciu narastającym sprzedaż sektora dyskontowego wyniosła ok. 101,8 mln zł i była wyższa o 1 proc. od sprzedaży osiągniętej w roku poprzednim.
 
Przechody ze sprzedaży towarów zrealizowane poprzez sklep internetowy www.txm24.pl w kwietniu 2017 wyniosły ok. 0,6 mln zł co oznacza spadek o 22 proc. w stosunku do kwietnia 2016 roku. W ujęciu narastającym sprzedaż dyskontowego sklepu internetowego wyniosła ok. 2,5 mln zł i była 4 proc. wyższa niż w tożsamym okresie roku poprzedniego.
 
Sieć TXM na koniec kwietnia składała się z 412 sklepów własnych o łącznej powierzchni 105,6 tys. mkw., która była o 30 proc. wyższa niż na koniec kwietnia 2016r.
 
Najważniejszy wpływ na osiągnięty poziom sprzedaży w kwietniu miały konsekwencje wynikające z nieoptymalnego zatowarowania sieci sklepów.
 
Segment modowy
 
Na rynku modowym sprzedaż towarów w kwietniu 2017 r. wyniosła ok. 20,9 mln zł i była wyższa o 3 proc. niż w kwietniu poprzedniego roku. W ujęciu narastającym sprzedaż sektora modowego wyniosła ok. 70,4 mln zł i była 3 proc. niższa niż w analogicznym okresie poprzedniego roku.
 
Przychody ze sprzedaży towarów zrealizowane poprzez sklepy internetowe marki Top Secret w Polsce oraz na Ukrainie w kwietniu 2017 r. wyniosły 2,7 mln zł co oznacza wzrost o 17 proc. w stosunku do kwietnia 2016 roku. W ujęciu narastającym sprzedaż sklepów internetowych Top Secret wyniosła 10,3 mln zł i była 4 proc. niższa niż w tożsamym okresie roku poprzedniego.
 
Powierzchnia punktów handlowych działających w sieci sprzedaży marek Top Secret, Troll i DryWash na koniec kwietnia wyniosła 38,9 tys. mkw., tj. była na poziomie o 7 niższym niż w tym samym momencie 2016 r.
 
Zmniejszenie powierzchni sieci było w głównej mierze konsekwencją trwającego od początku roku przesunięcia dystrybucji marki Troll przede wszystkich do sklepu on-line.

Podobał się artykuł? Podziel się!

PARTNER SERWISU partner portalu propertynews.pl Partner serwisu - Galeria WISŁA Partner serwisu - Galeria WISŁA

PRIME PROPERTY PRIZE 2017

Do końca głosowania zostało


REKLAMA

Newsletter


Najważniejsze informacje portalu propertynews.pl prosto na Twój e-mail

Propertynews.pl: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

REKLAMA
REKLAMA