PARTNERZY PORTALU

partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

REKLAMA

Redan rośnie

  • Autor: Propertynews.pl
  • 10 maj 2017 08:17

Redan rośnie sklep sieci Redan

Szacunkowa wartość skonsolidowanych przychodów ze sprzedaży zrealizowanych przez Grupę Redan w kwietniu 2017 r. wyniosła ok. 51,2 mln zł i była o 1 proc. wyższa w porównaniu do osiągniętych w tym samym okresie roku poprzedzającego. Powierzchnia całej sieci sprzedaży wyniosła w tym czasie 144,6 tys. mkw., co oznacza wzrost o 18 proc. w odniesieniu do kwietnia 2016 r.

REKLAMA

W ujęciu narastającym sprzedaż Grupy Kapitałowej Redan wyniosła ok. 172,2 mln zł i była niższa o 1 proc. w porównaniu do sprzedaży osiągniętej w tożsamym okresie roku poprzedniego.
 
Segment dyskontowy
 
W segmencie dyskontowym poziom sprzedaży towarów w kwietniu 2017 r. wyniósł ok. 30,3 mln zł co oznacza analogiczną sprzedaż w porównaniu do kwietnia roku poprzedniego. W ujęciu narastającym sprzedaż sektora dyskontowego wyniosła ok. 101,8 mln zł i była wyższa o 1 proc. od sprzedaży osiągniętej w roku poprzednim.
 
Przechody ze sprzedaży towarów zrealizowane poprzez sklep internetowy www.txm24.pl w kwietniu 2017 wyniosły ok. 0,6 mln zł co oznacza spadek o 22 proc. w stosunku do kwietnia 2016 roku. W ujęciu narastającym sprzedaż dyskontowego sklepu internetowego wyniosła ok. 2,5 mln zł i była 4 proc. wyższa niż w tożsamym okresie roku poprzedniego.
 
Sieć TXM na koniec kwietnia składała się z 412 sklepów własnych o łącznej powierzchni 105,6 tys. mkw., która była o 30 proc. wyższa niż na koniec kwietnia 2016r.
 
Najważniejszy wpływ na osiągnięty poziom sprzedaży w kwietniu miały konsekwencje wynikające z nieoptymalnego zatowarowania sieci sklepów.
 
Segment modowy
 
Na rynku modowym sprzedaż towarów w kwietniu 2017 r. wyniosła ok. 20,9 mln zł i była wyższa o 3 proc. niż w kwietniu poprzedniego roku. W ujęciu narastającym sprzedaż sektora modowego wyniosła ok. 70,4 mln zł i była 3 proc. niższa niż w analogicznym okresie poprzedniego roku.
 
Przychody ze sprzedaży towarów zrealizowane poprzez sklepy internetowe marki Top Secret w Polsce oraz na Ukrainie w kwietniu 2017 r. wyniosły 2,7 mln zł co oznacza wzrost o 17 proc. w stosunku do kwietnia 2016 roku. W ujęciu narastającym sprzedaż sklepów internetowych Top Secret wyniosła 10,3 mln zł i była 4 proc. niższa niż w tożsamym okresie roku poprzedniego.
 
Powierzchnia punktów handlowych działających w sieci sprzedaży marek Top Secret, Troll i DryWash na koniec kwietnia wyniosła 38,9 tys. mkw., tj. była na poziomie o 7 niższym niż w tym samym momencie 2016 r.
 
Zmniejszenie powierzchni sieci było w głównej mierze konsekwencją trwającego od początku roku przesunięcia dystrybucji marki Troll przede wszystkich do sklepu on-line.

Podobał się artykuł? Podziel się!

REKLAMA

PARTNERZY SERWISU partner serwisu partner serwisu partner serwisu partner serwisu

PRIME PROPERTY PRIZE 2017

Do końca głosowania zostało


REKLAMA

Newsletter


Najważniejsze informacje portalu propertynews.pl prosto na Twój e-mail

Propertynews.pl: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

REKLAMA
REKLAMA

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.