PARTNERZY PORTALU

partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

REKLAMA

Redan trzyma sprzedaż w ryzach

  • Autor: PropertyNews.pl
  • 06 gru 2017 08:32

Redan trzyma sprzedaż w ryzach mat.pras.

Miniony miesiąc przyniósł Grupie Redan wyniki porównywalne do tych wypracowanych w listopadzie ubiegłego roku. Wzrosła sprzedaż w sieci dyskontów TXM, z kolei w przypadku segmentu modowego i marek Top Secret, Troll i DryWash - zanotowano spadek sprzedaży.

REKLAMA

Szacunkowa wartość skonsolidowanych przychodów ze sprzedaży towarów zrealizowanych przez Grupę Redan w listopadzie 2017 r. wyniosła ok. 54 mln zł i była na poziomie zbliżonym w porównaniu do osiągniętych w tym samym okresie roku poprzedzającego. W ujęciu narastającym sprzedaż Grupy Kapitałowej Redan wyniosła ok. 542 mln zł i była niższa o ok. 0,5 proc. w porównaniu do sprzedaży osiągniętej w tożsamym okresie roku poprzedniego.

Powierzchnia całej sieci sprzedaży Grupy Redan na koniec listopada wyniosła 143,7 tys. mkw., co oznacza wzrost o 4 proc. w odniesieniu do listopada 2016.

Segment dyskontowy

W segmencie dyskontowym poziom sprzedaży towarów w listopadzie 2017 r. wyniósł ok. 34 mln zł, co oznacza wzrost o 4 proc. w porównaniu do listopada roku poprzedniego. W ujęciu narastającym sprzedaż sektora dyskontowego wyniosła ok. 335 mln zł i była wyższa o ok. 2 proc. w porównaniu do sprzedaży osiągniętej w tożsamym okresie roku poprzedniego.
 
Przychody ze sprzedaży towarów zrealizowane poprzez sklep internetowy w listopadzie 2017 wyniosły ok. 1 mln zł co oznacza wzrost o 2 proc. w stosunku do listopada 2016 roku. W ujęciu narastającym sprzedaż dyskontowego sklepu internetowego wyniosła ok. 8,6 mln zł i była o 9 proc. wyższa niż w tożsamym okresie roku poprzedniego.
 
Sieć TXM na koniec listopada składała się z 402 sklepów własnych o łącznej powierzchni 106,3 tys. mkw., która była o 10 proc. wyższa niż na koniec listopada 2016.
 
Segment modowy
 
Na rynku modowym sprzedaż towarów w listopadzie 2017 r. wyniosła ok. 20 mln zł i była niższa o 5 proc. niż w listopadzie poprzedniego roku. W ujęciu narastającym sprzedaż sektora modowego wyniosła ok. 207 mln zł i była 4 proc. niższa niż w analogicznym okresie poprzedniego roku.
 
Przychody ze sprzedaży towarów zrealizowane poprzez sklepy internetowe marki Top Secret w Polsce oraz na Ukrainie w listopadzie 2017 wyniosły 2,9 mln zł co oznacza spadek o 7 proc. w stosunku do listopada 2016 roku. W ujęciu narastającym sprzedaż sklepów internetowych Top Secret wyniosła 28,5 mln zł i była 5 proc. niższa niż w tożsamym okresie roku poprzedniego.
 
Powierzchnia punktów handlowych działających w sieci sprzedaży marek Top Secret, Troll i DryWash na koniec listopada wyniosła 37,4 tys. mkw., tj. była na poziomie o 10 proc. niższym niż w tym samym momencie 2016 r.

Podobał się artykuł? Podziel się!

REKLAMA

PARTNERZY SERWISU partner serwisu partner serwisu partner serwisu partner serwisu partner serwisu partner serwisu

PRIME PROPERTY PRIZE 2018

Do końca głosowania zostało


REKLAMA

Newsletter


Najważniejsze informacje portalu propertynews.pl prosto na Twój e-mail

Propertynews.pl: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

REKLAMA
REKLAMA

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.