PARTNERZY PORTALU

partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

REKLAMA

Redan trzyma sprzedaż w ryzach

  • Autor: PropertyNews.pl
  • 06 gru 2017 08:32

Redan trzyma sprzedaż w ryzach mat.pras.

Miniony miesiąc przyniósł Grupie Redan wyniki porównywalne do tych wypracowanych w listopadzie ubiegłego roku. Wzrosła sprzedaż w sieci dyskontów TXM, z kolei w przypadku segmentu modowego i marek Top Secret, Troll i DryWash - zanotowano spadek sprzedaży.

REKLAMA

Szacunkowa wartość skonsolidowanych przychodów ze sprzedaży towarów zrealizowanych przez Grupę Redan w listopadzie 2017 r. wyniosła ok. 54 mln zł i była na poziomie zbliżonym w porównaniu do osiągniętych w tym samym okresie roku poprzedzającego. W ujęciu narastającym sprzedaż Grupy Kapitałowej Redan wyniosła ok. 542 mln zł i była niższa o ok. 0,5 proc. w porównaniu do sprzedaży osiągniętej w tożsamym okresie roku poprzedniego.

Powierzchnia całej sieci sprzedaży Grupy Redan na koniec listopada wyniosła 143,7 tys. mkw., co oznacza wzrost o 4 proc. w odniesieniu do listopada 2016.

Segment dyskontowy

W segmencie dyskontowym poziom sprzedaży towarów w listopadzie 2017 r. wyniósł ok. 34 mln zł, co oznacza wzrost o 4 proc. w porównaniu do listopada roku poprzedniego. W ujęciu narastającym sprzedaż sektora dyskontowego wyniosła ok. 335 mln zł i była wyższa o ok. 2 proc. w porównaniu do sprzedaży osiągniętej w tożsamym okresie roku poprzedniego.
 
Przychody ze sprzedaży towarów zrealizowane poprzez sklep internetowy w listopadzie 2017 wyniosły ok. 1 mln zł co oznacza wzrost o 2 proc. w stosunku do listopada 2016 roku. W ujęciu narastającym sprzedaż dyskontowego sklepu internetowego wyniosła ok. 8,6 mln zł i była o 9 proc. wyższa niż w tożsamym okresie roku poprzedniego.
 
Sieć TXM na koniec listopada składała się z 402 sklepów własnych o łącznej powierzchni 106,3 tys. mkw., która była o 10 proc. wyższa niż na koniec listopada 2016.
 
Segment modowy
 
Na rynku modowym sprzedaż towarów w listopadzie 2017 r. wyniosła ok. 20 mln zł i była niższa o 5 proc. niż w listopadzie poprzedniego roku. W ujęciu narastającym sprzedaż sektora modowego wyniosła ok. 207 mln zł i była 4 proc. niższa niż w analogicznym okresie poprzedniego roku.
 
Przychody ze sprzedaży towarów zrealizowane poprzez sklepy internetowe marki Top Secret w Polsce oraz na Ukrainie w listopadzie 2017 wyniosły 2,9 mln zł co oznacza spadek o 7 proc. w stosunku do listopada 2016 roku. W ujęciu narastającym sprzedaż sklepów internetowych Top Secret wyniosła 28,5 mln zł i była 5 proc. niższa niż w tożsamym okresie roku poprzedniego.
 
Powierzchnia punktów handlowych działających w sieci sprzedaży marek Top Secret, Troll i DryWash na koniec listopada wyniosła 37,4 tys. mkw., tj. była na poziomie o 10 proc. niższym niż w tym samym momencie 2016 r.

Podobał się artykuł? Podziel się!

PARTNERZY SERWISU Partner serwisu - Arrowhead Partner serwisu - EPP Partner serwisu - Polska Rada Centrów Handlowych

PRIME PROPERTY PRIZE 2017

Do końca głosowania zostało


REKLAMA

Newsletter


Najważniejsze informacje portalu propertynews.pl prosto na Twój e-mail

Propertynews.pl: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

REKLAMA
REKLAMA