PARTNERZY PORTALU

partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl
partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl
partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

REKLAMA

Redan zwiększył przychody w kwietniu o 8 proc.

  • Autor: propertynews.pl
  • 11 maj 2015 10:57

O 21 proc. wzrosły w kwietniu br. obroty marki Top Secret w Polsce w ujęciu r./r. To kolejny udany miesiąc sprzedaży wiosennej kolekcji części fashion. Także sieć dyskontowa TXM textilmarket utrzymała wzrostowy trend sprzedaży. W skali całej Grupy Redan przychody w kwietniu zwiększyły się r./r. o 8 proc. do 48 mln zł.

REKLAMA

- Kwiecień był kolejnym z rzędu miesiącem, w którym znacząco rosła sprzedaż segmentu fashion na rynku krajowym w ujęciu rok do roku. Dynamika obrotów była większa niż przyrost powierzchni handlowej, co oznacza poprawę sprzedaży w sklepach porównywalnych. Potwierdza to, że kolekcja wiosenno-letnia Top Secret została dobrze przygotowana i dopasowana do oczekiwań klientów - powiedział Bogusz Kruszyński, Wiceprezes Zarządu Redan SA.

Wartość sprzedaży towarów części modowej Top Secret na rynku polskim w kwietniu wyniosła 19 mln zł i była wyższa o 21 proc. od osiągniętej w tym samym okresie poprzedniego roku. Z kolei przychody zrealizowane na rynkach zagranicznych wyniosły równowartość w złotych kwoty 3 mln zł i zmniejszyły się o 38 proc. r./r. Łączna wartość sprzedaży towarów na rynku modowym Grupy Redan w kwietniu 2015 r. wyniosła 22 mln zł i była wyższa o 7 proc. od osiągniętej w kwietniu 2014 r.

W ujęciu narastającym od stycznia do kwietnia wartość sprzedaży towarów części modowej na rynku polskim wyniosła 65 mln zł i była wyższa o 23 proc. od osiągniętej w 2014 r., zaś przychody zrealizowane na rynkach zagranicznych wyniosły w złotych równowartość kwoty 9 mln zł i zmniejszyły się o 46 proc. r./r. Łącznie wartość sprzedaży towarów na rynku modowym Grupy Redan od stycznia do kwietnia 2015 r. wyniosła 74 mln zł i była wyższa o 6 proc. od osiągniętej w tym samym okresie rok wcześniej.

Punkty handlowe działające w sieci sprzedaży marek Top Secret, Troll i Drywash w Polsce na koniec kwietnia 2015 r. miały łączną powierzchnię 33,6 tys. mkw. czyli o 14 proc. więcej niż w kwietniu 2014 r., a na rynkach zagranicznych 7,2 tys. m2 (spadek o 24 proc. w ujęciu r./r.). Łącznie powierzchnia punktów handlowych części modowej wyniosła 40,8 tys. m2. To o 5 proc. więcej niż w kwietniu 2014 r.

 - Dobrą passę kontynuuje także sieć dyskontowa TXM textilmarket. Szczególnie dobre wyniki zanotowaliśmy w kwietniu w sklepie internetowym www.txm24.pl. Utrzymania trendu spodziewamy się także w kolejnych okresach – dodał Bogusz Kruszyński.

Sieć dyskontowa TXM textilmarket w minionym miesiącu zrealizowała 26 mln zł obrotów, czyli o 9 proc. więcej niż przed rokiem. Przez cztery pierwsze miesiące br. sprzedaż wyniosła 87 mln zł, co oznacza wzrost o 14 proc. r./r. Sieć sprzedaży sektora dyskontowego na koniec minionego miesiąca liczyła 320 sklepów własnych o łącznej powierzchni 68,5 tys. mkw. i była o 9 proc.większa niż w kwietniu 2014 r.

Cała Grupa Redan w kwietniu 2015 r. osiągnęła łącznie 48 mln zł przychodów, czyli o 8 proc. więcej niż w tym samym okresie poprzedniego roku. Narastająco od stycznia do kwietnia br. obroty wyniosły 161 mln zł i były wyższe o 10proc. w ujęciu r./r. Powierzchnia całej sieci handlowej grupy na koniec kwietnia wyniosła 109,4 tys. mkw., co oznacza wzrost o 7 proc. w odniesieniu do kwietnia 2014 r.

 


REKLAMA

Newsletter


Najważniejsze informacje portalu propertynews.pl prosto na Twój e-mail

Propertynews.pl: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

REKLAMA
REKLAMA