PARTNERZY PORTALU

partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

REKLAMA

Redan zwiększył sprzedaż w maju

  • Autor: PAP
  • 10 cze 2015 07:34

Szacunkowa wartość skonsolidowanych przychodów ze sprzedaży towarów zrealizowanych przez Grupę Redan w maju 2015 r. wyniosła 47 mln zł i była o 16 proc. wyższa porównaniu do osiągniętych w tym samym okresie roku poprzedzającego.

REKLAMA

W ujęciu narastającym sprzedaż Grupy Kapitałowej Redan wyniosła 209 mln zł i była wyższa o 12 proc. w porównaniu do sprzedaży osiągniętej w tożsamym okresie roku poprzedniego.

Powierzchnia całej sieci sprzedaży Grupy Redan na koniec maja wyniosła 110,4 tys. mkw., co oznacza wzrost o 8 proc. w odniesieniu do maja 2014.

W segmencie dyskontowym poziom sprzedaży towarów w maju 2015 r. wyniósł 27 mln zł, co oznacza poziom o 16 proc. wyższy niż w maju roku poprzedzającego.

W ujęciu narastającym sprzedaż sektora dyskontowego wyniosła 114 mln zł i była 14 proc. wyższa w porównaniu z rokiem poprzednim.

Sieć Textilmarket na koniec maja składała się z 321 sklepów własnych o łącznej powierzchni 68,9 tys. mkw. i była na poziomie 9 proc.wyższym niż na koniec maja 2014.

Wartość sprzedaży towarów części modowej Grupy Redan na rynku polskim w maju 2015 r. wyniosła 17,7 mln zł i była wyższa o 29 proc. od osiągniętej w maju 2014 r., zaś przychody zrealizowane na rynkach zagranicznych wyniosły równowartość w złotych kwoty 2,7 mln zł i zmniejszyły się o 30 proc. rok do roku. Sprzedaż na rynku polskim to sprzedaż we wszystkich kanałach dystrybucji w Polsce, sprzedaż zagraniczna to sprzedaż na rynku ukraińskim oraz rosyjskim we wszystkich kanałach dystrybucji oraz sprzedaż exportowa z Polski. Łącznie wartość sprzedaży towarów na rynku modowym Grupy Redan w maju 2015 r. wyniosła 20,4 mln zł i była wyższa o 16 proc. od osiągniętej w maju 2014 r.

W ujęciu narastającym wartość sprzedaży towarów części modowej Grupy Redan na rynku polskim wyniosła 82 mln zł i była wyższa o 24 proc. od osiągniętej w roku 2014 r., zaś przychody zrealizowane na rynkach zagranicznych wyniosły równowartość w złotych kwoty 12 mln zł i zmniejszyły się o 42 proc. rok do roku. Łącznie wartość sprzedaży towarów na rynku modowym Grupy Redan w 2015 r. wyniosła 95 mln zł i była wyższa o 8 proc. od osiągniętej w tożsamym okresie roku 2014 r.

Punkty handlowe działające w sieci sprzedaży marek Top Secret, Troll i DryWash w Polsce na koniec maja 2015r. miały łączną powierzchnię 34,3 tys. mkw., tj. o 17 proc. więcej niż w maju 2014 r., zaś na rynkach zagranicznych - 7,2 tys. mkw., zatem o 26 proc. mniej niż rok temu. Łącznie powierzchnia punktów handlowych części modowej wyniosła 41,5 tys. mkw., tj. była o 6 proc. wyższa niż w maju 2014 r.

Podobał się artykuł? Podziel się!

REKLAMA

PARTNERZY SERWISU partner serwisu partner serwisu partner serwisu partner serwisu partner serwisu partner serwisu

PRIME PROPERTY PRIZE 2018

Do końca głosowania zostało


REKLAMA

Newsletter


Najważniejsze informacje portalu propertynews.pl prosto na Twój e-mail

Propertynews.pl: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

REKLAMA
REKLAMA

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.