PARTNERZY PORTALU

partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl
partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl
partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

REKLAMA

Redan zyskuje dzięki sieci Textilmarket

  • Autor: Propertynews.pl
  • 07 sie 2014 17:23

Grupa Redan podała szacunkowe przychody ze sprzedaży wypracowanej w lipcu br. Obroty właściciela sieci TextilMarket oraz marek Top Secret, Troll i Drywash wyniosły 37,6 mln zł i wzrosły o blisko 8 proc. r./r. Na zwiększenie sprzedaży nadal dominujący wpływ ma segment dyskontowy. Obroty części modowej są na takim samym poziomie jak rok temu.

REKLAMA

- W lipcu wypracowaliśmy kolejne wzrosty przychodów sieci dyskontowej TextilMarket, które pozytywnie wpłynęły na wynik całej Grupy. Zwiększenie sprzedaży części modowej w Polsce w lipcu zostało niestety skompensowane zmniejszeniem za naszą wschodnią granicą - powiedział Bogusz Kruszyński, wiceprezes zarządu Redan SA.

W lipcu 2014 r. przychody Grupy Redan wyniosły 37,6 mln zł, czyli o 8 proc. więcej niż w roku ubiegłym. Na koniec lipca powierzchnia handlowa sieci wyniosła 103,3 tys. mkw., co oznacza wzrost o 4,3 proc. w porównaniu do lipca 2013 r. Narastająco od początku roku obroty Grupy Redan wzrosły o 7 proc. i wyniosły 261,4 mln zł.

Sieć dyskontów odzieżowych TextilMarket w lipcu br. wypracowała obroty o ponad 14 proc. większe niż przed rokiem, wynoszące 20,7 mln zł. Sieć sprzedaży sektora dyskontowego na koniec minionego miesiąca liczyła 294 sklepy własne o łącznej powierzchni 63,2 tys. mkw. i była o niecała 5 proc. większa niż w lipcu 2013 r.

W sektorze modowym lipcowa sprzedaż odzieży i akcesoriów marek Top Secret, Troll i Drywash była o 0,8 proc. wyższa niż przed rokiem i wyniosła 16,9 mln zł. Łączna powierzchnia sieci sprzedaży marek modowych w lipcu 2014 r. wzrosła o 3,3 proc. względem lipca 2013 r. i wyniosła 40,1 tys. mkw.

2,1 ml zł obrotów Grupa Redan uzyskała poprzez sprzedaż internetową, która w lipcu 2014 r. wzrosła o 5,6 proc. r./r. Jest w tym także uwzględniona wartość sprzedaży sklepu www.txm24.pl.

- Obroty realizowane przez Textilmarket w Internecie - biorąc pod uwagę, że sklep działa tylko 3 miesiące - są imponujące. Najpóźniej we wrześniu uzyska on sprzedaż większą niż najlepszy sklep tradycyjny. Potencjał dalszego rozwoju jest bardzo duży - powiedział Bogusz Kruszyński.

PARTNERZY SERWISU partner portalu propertynews.pl Partner serwisu - Galeria WISŁA Partner serwisu - OUTLET CENTER

REKLAMA

Newsletter


Najważniejsze informacje portalu propertynews.pl prosto na Twój e-mail

Propertynews.pl: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

REKLAMA
REKLAMA