PARTNERZY PORTALU

partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

REKLAMA

Redefinicja sklepu i jego fizycznej formy - w tę stronę zmierza współczesny retail

  • Autor: PropertyNews.pl
  • 23 lis 2018 13:35

Redefinicja sklepu i jego fizycznej formy - w tę stronę zmierza współczesny retail Małgorzata Bochenek, dyrektor ds. innowacji, IKEA Retail

23 października br. w CH Blue City otwarto pierwszy na świecie salon IKEA w galerii handlowej. Marka testuje nie tylko nowe lokalizacje, ale również nowoczesne technologie. W IKEA Blue City znajdziemy m.in. Wyśniony Pokój - miejsce, które w nietypowy sposób prezentuje sypialnię oddziałując na zmysły klienta. Czy taka jest przyszłość retailu? O to zapytaliśmy Małgorzatę Bochenek, dyrektor ds. innowacji, IKEA Retail oraz Mike'a Odelli, Co-founder & CEO DrawLight, którzy są odpowiedzialni za naszpikowany technologią koncept.

REKLAMA

Jakiś czas temu IKEA Retail w Polsce powołała do działania Innovation Hub zwany Beyond, dzięki któremu może testować i rozwijać nowoczesne rozwiązania. - Zmobilizowało nas to do tego, aby szukać nowych rozwiązań, idei oraz pomysłów związanych ze światowymi trendami na rynku technologii w oparciu o współpracę z m.in. start-upami. Zależało nam na znalezieniu firmy, która pomoże IKEA zaprezentować produkty i aranżacje w zupełnie nowy sposób - oparty na emocjach, wrażliwości i doświadczeniu. I tak poznaliśmy się ze start-upem DrawLight z Włoch. Zdecydowaliśmy się pokazać efekt naszej współpracy w pomieszczeniu, które już samo w sobie jest niezwykle sensualne – w sypialni, którą nazwaliśmy Wyśnionym Pokojem. Ten koncept zlokalizowany w IKEA w Blue City bazuje na emocjach – badamy je i odzwierciedlamy w tym niezwykle wypełnionym sensualnością pomieszczeniu - mówi Małgorzata Bochenek, dyrektor ds. innowacji, IKEA Retail.

Jak dodaje Mike Odelli, Co-founder & CEO DrawLight, nauka, a w tym przypadku neurobiologia, jest niezwykle ciekawym aspektem w kontekście technologii i człowieka. - Ona stanowiła podstawę przy tym projekcie, który w samym centrum stawia ludzkie emocje - mówi Odelli.

Czy tego typu rozwiązania to przyszłość retailu? Małgorzata Bochenek uważa, że automatyzacja procesów zakupowych oraz redefinicja sklepu i jego fizycznej formy to główne kierunki, zgodnie z którymi będzie zmierzała branża. - Przy bardzo dogodnych zakupach on -line, ludzie potrzebują konkretnej zachęty, żeby przyjść do sklepu. Ważne są kontakt z drugim człowiekiem, emocje oraz inspiracje, które płyną z samego przebywania w salonie sprzedaży. Wierzę, że rozwiązanie, które proponuje IKEA jest wystarczająco zachęcające. Wyśniony Pokój ma za zadanie uzmysłowić odbiorcy, jak ważny jest sen, ma poczuć jego istotę wszystkimi zmysłami - mówi dyrektor ds. innowacji, IKEA Retail.

- Myśląc o przyszłości, musimy myśleć o nowych pokoleniach. Produkt, którego szukają musi być dopełnieniem ich stylu życia. Do każdego produktu można dołączyć wartość dodaną, która będzie odwoływała się do emocji i przeżyć sensualnych odbiorcy – to jest przyszłość retailu - dodaje Mike Odelli.

Podobał się artykuł? Podziel się!

REKLAMA

PARTNERZY SERWISU partner serwisu partner serwisu partner serwisu partner serwisu partner serwisu

PRIME PROPERTY PRIZE 2018

Do końca głosowania zostało


REKLAMA

Newsletter


Najważniejsze informacje portalu propertynews.pl prosto na Twój e-mail

Propertynews.pl: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

REKLAMA
REKLAMA

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.