PARTNERZY PORTALU

partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

REKLAMA

Reklamowa ofensywa Media Expert

  • Autor: Propertynews.pl
  • 03 sty 2013 10:35

Z danych firmy Nielsen za okres 24-30 grudnia 2012 r. wynika, że najbardziej aktywnymi markami pod względem reklamy w TV były odpowiednio: Plus, Ibuprom, Syoss, Cyfrowy Polsat, Media Expert, PZU, Biedronka, Kulinarni.pl, Proama oraz Rimmel.

REKLAMA

Według oficjalnych cenników stacji TV, Media Expert wydał w tym czasie 4 346 999 zł a sieć Biedronka 3 762 620 zł.

Media Expert to dynamicznie rozwijająca się sieć elektromarketów, obecna na rynku od ponad 10 lat. Jest jedną z trzech największych i najlepiej rozpoznawalnych marek branży multimedia, RTV, AGD w Polsce. Obecnie w ramach sieci działa 289 elektromarketów.

Podobał się artykuł? Podziel się!

PARTNERZY SERWISU partner portalu propertynews.pl Partner serwisu - Galeria WISŁA

REKLAMA

Newsletter


Najważniejsze informacje portalu propertynews.pl prosto na Twój e-mail

Propertynews.pl: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

REKLAMA
REKLAMA