PARTNERZY PORTALU

partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl
partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl
partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

REKLAMA

Reklamowa wojna dyskontów o klienta

  • dlahandlu.pl
  • 18 kwi 2014 12:36

W drugim tygodniu kwietnia dwie największe dyskontowe sieci wydały na reklamę telewizyjną łącznie 10,9 mln zł. Według danych firmy Nielsen Lidl przeznaczył na ten cel - 5 800 682 zł, a Biedronka - 5 182 648 zł.

REKLAMA

Najwięcej na tel cel przeznaczają operatorzy telefonii komórkowych: Orange (6 934 942 zł) i Plus (5 938 564 zł).

Łącznie na reklame żywności wydano 90 901 236 zł.

Wydatki podano według oficjalnych cenników stacji TV.

PARTNERZY SERWISU partner portalu propertynews.pl Partner serwisu - Galeria WISŁA Partner serwisu - OUTLET CENTER

REKLAMA

Newsletter


Najważniejsze informacje portalu propertynews.pl prosto na Twój e-mail

Propertynews.pl: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

REKLAMA
REKLAMA