PARTNERZY PORTALU

partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl
partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl
partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

REKLAMA

Reklamowa wojna dyskontów o klienta

  • dlahandlu.pl
  • 18 kwi 2014 12:36

W drugim tygodniu kwietnia dwie największe dyskontowe sieci wydały na reklamę telewizyjną łącznie 10,9 mln zł. Według danych firmy Nielsen Lidl przeznaczył na ten cel - 5 800 682 zł, a Biedronka - 5 182 648 zł.

REKLAMA

Najwięcej na tel cel przeznaczają operatorzy telefonii komórkowych: Orange (6 934 942 zł) i Plus (5 938 564 zł).

Łącznie na reklame żywności wydano 90 901 236 zł.

Wydatki podano według oficjalnych cenników stacji TV.


REKLAMA

Newsletter


Najważniejsze informacje portalu propertynews.pl prosto na Twój e-mail

Propertynews.pl: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

REKLAMA
REKLAMA