PARTNERZY PORTALU

partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

REKLAMA

Reklamy In-store wpływają na decyzje zakupowe klientów - raport z badań

  • Autor: Artykuł promocyjny dostarczony przez firmę IMS S.A.
  • 06 maj 2016 11:27

IMS specjalista i lider rynku usług z zakresu marketingu sensorycznego, przeprowadził wspólnie z instytutem badawczym Millward Brown kompleksowe badania efektywności mediów In-store. Są to pierwsze tak szczegółowo przeprowadzone badania w Polsce. Co kryje się za pojęciem mediów In-store oraz w jaki sposób wpływają na klienta i jego decyzje zakupowe?

REKLAMA

Media In-store to kanały reklamowe obecne w miejscach handlowo-usługowych. Głównymi ich składnikami jest reklama audio - nazywana też "In-store radio" oraz reklama video - "Mall TV" lub "Digital Signage". Badanie przeprowadzone z inicjatywy IMS zostało zrealizowane w piętnastu centrach handlowych w całej Polsce. - Badanie obejmowało dwa dni: jeden dzień w tygodniu- czwartek oraz jeden weekendowy - sobotę. Zależało nam na zróżnicowaniu grup respondentów. Badanie zostało przeprowadzone metodą CAPI z wykorzystaniem tabletów, na grupie badawczej wynoszącej 600 osób, wśród których większość stanowiły osoby, które przyszły do galerii w celach zakupowych. W badaniu chcieliśmy wykazać jaka jest efektywność mediów In-store oraz to, w jaki sposób wpływają na decyzje zakupowe klienta - mówi Paweł Ogrodziński z Millward Brown.

Wpływ mediów In-store na decyzje zakupowe

Media In-store w istotny sposób wpływają na decyzje zakupowe - badania pokazują, że co czwarta osoba przyznała, że kupuje pod wpływem informacji, które usłyszała z głośników lub zobaczyła na ekranach Mall TV. Komunikacja za pośrednictwem tych kanałów jest efektywna, bo jest zauważalna - co drugi klient galerii zauważył treści reklamowe emitowane za pomocą nośników IMS. Dodatkowo ponad 50% respondentów kojarzy konkretne reklamy emitowane w Mall TV, a blisko 43% badanych wskazuje na reklamy emitowane w In-store radio.

Bardzo istotną ze sprzedażowego punktu widzenia cechą mediów In-store jest generowanie trafficu w danym punkcie. Według badań 15% klientów po obejrzeniu komunikatu reklamowego odwiedziło wybrany sklep. Dzięki mediom In-store zwiększamy nie tylko ruch, lecz także budujemy zaangażowanie klienta i zainteresowanie produktem - badania pokazały, że co dziesiąty klient galerii wydał pieniądze w reklamowanym punkcie sprzedaży.

PARTNER SERWISU Partner serwisu - Arrowhead Partner serwisu - ECE Partner serwisu - EPP Partner serwisu - Polska Rada Centrów Handlowych Partner serwisu - Galeria WISŁA

PRIME PROPERTY PRIZE 2017

Do końca głosowania zostało


REKLAMA

Newsletter


Najważniejsze informacje portalu propertynews.pl prosto na Twój e-mail

Propertynews.pl: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

REKLAMA
REKLAMA