PARTNERZY PORTALU

partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

REKLAMA

Reklamy In-store wpływają na decyzje zakupowe klientów - raport z badań

  • Autor: Artykuł promocyjny dostarczony przez firmę IMS S.A.
  • 06 maj 2016 11:27

IMS specjalista i lider rynku usług z zakresu marketingu sensorycznego, przeprowadził wspólnie z instytutem badawczym Millward Brown kompleksowe badania efektywności mediów In-store. Są to pierwsze tak szczegółowo przeprowadzone badania w Polsce. Co kryje się za pojęciem mediów In-store oraz w jaki sposób wpływają na klienta i jego decyzje zakupowe?

REKLAMA

Media In-store to kanały reklamowe obecne w miejscach handlowo-usługowych. Głównymi ich składnikami jest reklama audio - nazywana też "In-store radio" oraz reklama video - "Mall TV" lub "Digital Signage". Badanie przeprowadzone z inicjatywy IMS zostało zrealizowane w piętnastu centrach handlowych w całej Polsce. - Badanie obejmowało dwa dni: jeden dzień w tygodniu- czwartek oraz jeden weekendowy - sobotę. Zależało nam na zróżnicowaniu grup respondentów. Badanie zostało przeprowadzone metodą CAPI z wykorzystaniem tabletów, na grupie badawczej wynoszącej 600 osób, wśród których większość stanowiły osoby, które przyszły do galerii w celach zakupowych. W badaniu chcieliśmy wykazać jaka jest efektywność mediów In-store oraz to, w jaki sposób wpływają na decyzje zakupowe klienta - mówi Paweł Ogrodziński z Millward Brown.

Wpływ mediów In-store na decyzje zakupowe

Media In-store w istotny sposób wpływają na decyzje zakupowe - badania pokazują, że co czwarta osoba przyznała, że kupuje pod wpływem informacji, które usłyszała z głośników lub zobaczyła na ekranach Mall TV. Komunikacja za pośrednictwem tych kanałów jest efektywna, bo jest zauważalna - co drugi klient galerii zauważył treści reklamowe emitowane za pomocą nośników IMS. Dodatkowo ponad 50% respondentów kojarzy konkretne reklamy emitowane w Mall TV, a blisko 43% badanych wskazuje na reklamy emitowane w In-store radio.

Bardzo istotną ze sprzedażowego punktu widzenia cechą mediów In-store jest generowanie trafficu w danym punkcie. Według badań 15% klientów po obejrzeniu komunikatu reklamowego odwiedziło wybrany sklep. Dzięki mediom In-store zwiększamy nie tylko ruch, lecz także budujemy zaangażowanie klienta i zainteresowanie produktem - badania pokazały, że co dziesiąty klient galerii wydał pieniądze w reklamowanym punkcie sprzedaży.

PARTNERZY SERWISU partner portalu propertynews.pl Partner serwisu - Galeria WISŁA

REKLAMA

Newsletter


Najważniejsze informacje portalu propertynews.pl prosto na Twój e-mail

Propertynews.pl: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

REKLAMA
REKLAMA