PARTNERZY PORTALU

partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl
partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl
partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

REKLAMA

Rekomercjalizacja na urodziny centrum handlowego

  • Autor: Propertynews.pl
  • 25 sie 2014 10:07

Rekomercjalizacja na urodziny centrum handlowego

Wydłuża się lista najemców, którzy decydują się przedłużyć umowę najmu z Galerią Jurajską. W częstochowskim centrum handlowym trwa właśnie proces rekomercjalizacji. Ma się zakończyć we wrześniu, tuż przed 5-urodzinami galerii.

REKLAMA

W należącej do GTC SA Galerii Jurajskiej trwa proces przedłużania umów. Obejmuje on najemców, którym w tym roku kończy się pierwotny okres najmu.

Wśród salonów, które już podjęły decyzję o pozostaniu w galerii, znalazły się tak kluczowe marki z portfolio najemców jak: Liu Jo, Promod, Pretty One, Tru Trussardi, Nike, Cubus, Wojas, Badura, Lavard, Kastor, KMX Trend Mode, Mebel RUST, Duka, Sony Center, Play, Exchange Group, Twoje Soczewki, Kalota, Cafe Portugal i Cafe Club oraz Douglas.

- W dość krótkim czasie osiągnęliśmy bardzo dobry wynik rekomercjalizacji. Ogromny wpływ na niego miały ostatnie lata i rosnąca pozycja na lokalnym rynku. Dziś Galeria Jurajska jest centrum handlowym nr 1 pod względem liczby odwiedzin, jesteśmy także najchętniej wybieraną galerią w tej części województwa śląskiego - mówi Piotr Myszka, dyrektor Galerii Jurajskiej w Częstochowie.

Jak dodaje, od kilku miesięcy Galeria notuje także wzrost obrotów. - Tylko od początku tego roku w porównaniu z ubiegłym możemy pochwalić się 8-proc. wzrostem. W odróżnieniu także od globalnej tendencji w Galerii Jurajskiej obserwujemy stały wzrost liczby klientów. Ten potencjał dostrzegli najemcy - mówi.

Przez ostatnie 5 lat pod dach Galerii Jurajskiej sukcesywnie wprowadzano marki, których pożądali klienci, a które dostępne do niedawna były wyłącznie w Katowicach lub Łodzi. - W ten sposób stworzyliśmy galerię, która odpowiada potrzebom lokalnego rynku, z co najważniejsze przyciąga klienta z okolicznych miast i powiatów - mówi Piotr Myszka.

Na liście najemców nie obędzie się jednak bez zmian. Dzięki rekomercjalizacji pojawi się kilka nowych salonów. - Udało nam się pozyskać marki, które będą dopełniać i wzbogacać ofertę Galerii Jurajskiej. Prowadzimy obecnie rozmowy z operatorem profesjonalnych placów zabaw dla dzieci, a także najemcą oferującym wyposażenie do domu i ogrodu. Planowane są także otwarcia salonów takich marek jak 4F, Monnari oraz Centrum Gier Bard - zapowiada dyrektor centrum.


REKLAMA

Newsletter


Najważniejsze informacje portalu propertynews.pl prosto na Twój e-mail

Propertynews.pl: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

REKLAMA
REKLAMA