PARTNERZY PORTALU

partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

REKLAMA

Rekomercjalizacja w Arkadach Wrocławskich

  • Autor: PropertyNews.pl
  • 07 sty 2019 10:55

Rekomercjalizacja w Arkadach Wrocławskich Fot. mat. pras.

Ostatni kwartał był dla należących do LC Corp S.A. Arkad Wrocławskich czasem intensywnych zmian i skutecznej rekomercjalizacji. Umowy z Arkadami Wrocławskimi przedłużyło dziewięciu najemców. Handlowo-usługowa mapa wrocławskiego centrum poszerzyła się też o kilka nowych miejsc. Łącznie sfinalizowano czternaście umów.

REKLAMA

Efektywna komercjalizacja Arkad Wrocławskich jest pokłosiem realizacji nowej strategii rozwoju, która zakłada rozbudowę oferty handlowo-usługowo-rozrywkowej skierowanej do rodzin oraz systematyczne wdrażanie nowych funkcjonalności i udogodnień. W ostatnim kwartale 2018 roku rozpoczęły się prace nad zmianami architektonicznymi, mające na celu ułatwienie klientom poruszanie się po centrum. Powstać ma specjalnie wydzielona, ogólnodostępna przestrzeń z wygodnymi kanapami dla rodziców i kącikiem zabaw dla dzieci oraz odpowiednio wyposażony pokój rodzinny. Wraz z wprowadzaniem nowych funkcjonalności, budowana jest unikalna na wrocławskim rynku, kompleksowa oferta dla rodzin.

- W planach jest m.in. dziecięcy fryzjer czy joga dla najmłodszych. Do potrzeb rodzin przystosowana zostanie również oferta gastronomiczna. W restauracjach już zaczyna pojawiać się specjalne dziecięce menu - mówi Monika Woźniak, Manager ds. Komercjalizacji, LC Corp S.A.

Duży nacisk położono też na edukację poprzez rozrywkę. W centrum regularnie odbywać będą się warsztaty, teatrzyki i inne zajęcia wpisujące się w trend edutainment.

Przemyślany tenant-mix

Najemcy, decydujący się na dłuższą współpracę z Arkadami Wrocławskimi, reprezentują różne branże - od mody (CCC, New Men Style, Alles, Cozy Shoes) i sportu (Bergson, Sportbay, Meta), przez gastronomię (Costa Coffee, BoBoQ Fresh, Cukiernia Karpicko), usługi (Kwiaciarnia Orchidea, Teletorium), księgarnie (Księgarnia Autorska), aż po rozrywkę dla najmłodszych (Klockownia). Trzech najemców nie tylko przedłużyło umowy, ale też postanowiło zwiększyć powierzchnią handlową. Na zmianę lokalu i rozszerzenie oferty zdecydował się salon mody męskiej New Men Style (77 mkw.), salon z bielizną damską Alles (100 mkw.) oraz Cukiernia Karpicko (130 mkw.). Swój pierwszy lokal w Arkadach Wrocławskich otworzył multibrandowy salon obuwniczy Cozy Shoes (101 mkw.). Z zupełnie nowym konceptem zadebiutował BN Sport, otwierając pierwszy w Polsce multibrandowy sklep sportowo-turystyczny Sportbay (92 mkw.), oferujący starannie wyselekcjonowaną ofertę marek (m.in. Alpine Pro, Berg, Hummel, Gatta Active) oraz profesjonalne wsparcie ekspertów. Pierwszy lokal na Dolnym Śląsku otworzyła też Klockownia (300 mkw.). Jest to jednocześnie pierwszy edukacyjno-zabawowy pop-up w Polsce kierowany do rodzin. Showroom placu zabaw, który obecnie oferuje kilka stref pełnych różnego rodzaju klocków, zniknie po upływie kilku miesięcy, aby pojawić się w zupełnie nowej odsłonie. Docelowy lokal o powierzchni blisko 500 mkw. oferować będzie aż osiem stref zabaw z ponad milionem klocków dostosowanych do potrzeb dzieci w wieku od 9 miesiąca do 13 roku życia, trzy salki dydaktyczno-urodzinowe oraz kawiarnię, z której rodzice będą mogli obserwować swoje pociechy. W styczniu 2019 roku swoje lokale otworzy Kwiaciarnia Orchidea oraz Teletorium - ogólnopolska sieć specjalistycznych punktów sprzedaży i serwisu  telefonów komórkowych.

  • 1
  • 2

REKLAMA

PARTNERZY SERWISU partner serwisu partner serwisu partner serwisu partner serwisu

PRIME PROPERTY PRIZE 2018

Do końca głosowania zostało


REKLAMA

Newsletter


Najważniejsze informacje portalu propertynews.pl prosto na Twój e-mail

Propertynews.pl: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

REKLAMA
REKLAMA

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.