PARTNERZY PORTALU

partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

REKLAMA

Rekord za rekordem. Galeria Jurajska zdradza przepis na sukces

  • Autor: propertynews.pl
  • 16 lis 2016 11:08

Rekord za rekordem. Galeria Jurajska zdradza przepis na sukces Galeria Jurajska, mat. prasowe

W październiku Galerię Jurajską w Częstochowie odwiedziło o 9 proc. więcej klientów, niż w tym samym okresie w 2016 roku. Jak dotąd to jeden z najlepszych wyników w tym roku. Mocną tendencję zwyżkową galeria notuje już od stycznia.

REKLAMA

- Galeria Jurajska jest obecnie na mocnym plusie, zarówno w porównaniu do roku 2015, jak również do poprzednich lat. Widzimy konsekwentny wzrost zainteresowania naszym centrum handlowym, zarówno wśród dotychczasowych klientów, jak również wśród osób, które odwiedzają nas po raz pierwszy. Takie zainteresowanie przekłada się zarówno na coraz mocniejszą pozycję galerii w regionie, jak również na obroty. Te ostatnie natomiast od kilku miesięcy rosną dwucyfrowo - mówi Roman Bugajczyk, dyrektor Galerii Jurajskiej.

Zdaniem przedstawicieli galerii na dobrą passę centrum handlowego ma wpływ kilka czynników. Po pierwsze procentują inwestycje poczynione w ostatnich miesiącach. Tylko od początku 2016 roku Galeria Jurajska zmodernizowała food court, toalety, wymieniła oświetlenie na parkingach oraz wydzieliła nowe miejsca parkingowe. Wprowadzono także usługi consierge w Infopunkcie oraz zainwestowano w aromamarketing. Jurajska odświeżyła także swoją elewację i uruchomiła nową atrakcję - strefę dydaktyczno-wypoczynkową z największym w Częstochowie akwarium morskim.

Po drugie w centrum wciąż przybywają nowi najemcy, przede wszystkim z branży modowej. Tylko od stycznia swoje sklepy otworzyły tu m.in. Taranko, Ptak Moda i Italian Fashion. W centrum przybyło także najemców z innych branż m.in. dziecięcej i usług. Na grudzień planuje się natomiast otwarcie studia fitness. Tym samym oferta Jurajskiej staje się coraz bardziej atrakcyjna, także dla klienta, który jeszcze do niedawna wolał robić zakupy w Katowicach lub Łodzi.

Po trzecie centrum handlowe konsekwentnie realizuje swoje działania marketingowe, które umacniają pozycję i wspierają zmiany jakie zachodzą w galerii. Obejmują one m.in. spójną kampanię reklamową, działania PR, social media oraz regularnie odbywające się w obiekcie eventy, loterie i konkursy.

Tylko od początku 2016 roku centrum handlowe zorganizowało blisko 20 akcji, w tym m.in. 7. urodziny z udziałem Margaret, Piknik Naukowy, kulinarną przygodę z Mateuszem Gesslerem, a także Giełdę Zajęć Pozalekcyjnych, za którą w tym roku centrum zgarnęło wyróżnienie Polskiej Rady Centrów Handlowych. Jurajska zainwestowała także w nową responsywną stronę internetową, która ułatwia komunikację z klientami oraz daje najemcom platformę do promocji.

Podobał się artykuł? Podziel się!
  • Reynar 2016-11-16 14:46:08
    no i widac, że GTC potrafi robić galerie handlowe. szkoda tylko, że tak odwleka się budowa Galerii Wilanów, w takiej lokalizacji na pewno również odniosłaby sukces.

REKLAMA

PARTNERZY SERWISU partner serwisu partner serwisu partner serwisu partner serwisu

PRIME PROPERTY PRIZE 2017

Do końca głosowania zostało


REKLAMA

Newsletter


Najważniejsze informacje portalu propertynews.pl prosto na Twój e-mail

Propertynews.pl: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

REKLAMA
REKLAMA

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.