PARTNERZY PORTALU

partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl
partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl
partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

REKLAMA

Rekordowe wyniki sieci Factory

  • Autor: Propertynews.pl
  • 16 lut 2015 11:02

Rekordowe wyniki sieci Factory

Sieć centrów wyprzedażowych Factory wypracowała w 2014 roku rekordowe wyniki. We wszystkich centrach wzrost sprzedaży wyniósł 20 proc., odwiedzalność urosła o 10 proc., a pięć obiektów sieci w Warszawie, Wrocławiu, Poznaniu i w Krakowie odwiedziło 13 mln klientów. To o ponad 1 mln więcej niż rok wcześniej.

REKLAMA

Najwięcej nowych klientów, bo aż 33 proc. więcej niż w roku ubiegłym, zyskało Factory Annopol - centrum otwarte w marcu 2013 na warszawskiej Białołęce. W tym samym czasie sprzedaż wzrosła aż o 58 proc. Obecnie centrum skomercjalizowane jest w 100 proc. Drugi wynik w tej kategorii zanotowało Factory Kraków w podkrakowskiej Modlniczce. Tam zakupy zrobiło o 8 proc. klientów więcej, a wartość sprzedaży wzrosła o 25 proc.

- Rosnąca popularność naszych outletów to efekt udanego połączenia wielu działań, ale i trendów, obserwowanych na polskim rynku. Wkładamy wiele wysiłku zarówno w utrzymanie stałych klientów jak i w pozyskiwanie nowych. Udaje się to dzięki nowym formatom akcji prosprzedażowych, np. weekendom tematycznym, Stylowemu Recyklingowi, czy wyróżniającym się kampaniom reklamowym. Nie boimy się niestandardowych rozwiązań, czego dowodem jest współpraca z marką H&M, która na przełomie kwietnia i czerwca 2014 roku otworzyła w Factory Annopol jedyny w Polsce pop-u store - mówi Magdalena Chachulska, Asset Management Director Neinver.

Centra Factory cieszą się także popularnością wśród najemców. Obecnie w pięciu centrach działa ponad 250 marek polskich i zagranicznych. Poziom skomercjalizowania wszystkich centrów outlet wynosi 98 proc. Modernizowany obecnie Factory Ursus jest już wynajęty w prawie 100 proc. Mimo trwających prac budowlanych, wyniki tego centrum outlet w 2014 roku pozostały na stabilnym poziomie. Istotnym sukcesem outletów Factory było otwarcie w drugiej połowie 2014 roku monobrandowych salonów Grupy LPP (Reserved, House, Cropp, Mohito i Sinsay).

Sieć marki Factory w Polsce to dzisiaj pięć centrów z  472 sklepam.


REKLAMA

Newsletter


Najważniejsze informacje portalu propertynews.pl prosto na Twój e-mail

Propertynews.pl: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

REKLAMA
REKLAMA