PARTNERZY PORTALU

partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

REKLAMA

Rekordowy Czorny Weekend w Galerii Katowickiej

  • Autor: PropertyNews.pl
  • 28 lis 2017 12:59

Rekordowy Czorny Weekend w Galerii Katowickiej fot. mat. prasowe

24 listopada, Galeria Katowicka zanotowała frekwencję wszech czasów - tego dnia na zakupach pojawiło się 72 tys. osób. Wszystko dzięki Czornemu Piontkowi i całemu Czornemu Weekendowi, lokalnej wersji popularnego święta zakupów Black Friday. Czorny Weekend wspierało hasło odnoszące się do śląskiej tradycji górniczej: fedrujemy niskie ceny do -75 proc. Efekt? W Czorny Weekend na zakupy do Galerii Katowickiej przybyło 166 tys. osób.

REKLAMA

Oswajanie Black Friday rozpoczęło się kilka dni przed Czornym Weekendem, od środy 22 listopada. Na ulicach w centrum Katowic oraz w Galerii Katowickiej można było spotkać, ubrane w czorne kombinezony i wyposażone w górnicze kaski, Czorne Dziołchy. Informowały one o akcji i jej promocjach, rozdawały zaproszenia oraz słynne Kopalnioki. Oficjalne rozpoczęcie Czornego Weekendu i start fedrowania naprawdę niskich cen nastąpiło w piątek. Z tej okazji, przed głównym wejściem zagrała prawdziwa orkiestra górnicza, która przyciągnęła tłumy relacjonujące to wydarzenie na żywo w mediach społecznościowych.

W akcji udział wzięło ponad 100 najemców centrum handlowego. Dla odwiedzających przygotowano również konkursy z nagrodami zaprojektowanymi specjalnie na potrzeby kampanii i Czornego Weekendu. Bazując na nowym śląskim designie w zabawny i humorystyczny sposób łączyły one lokalną tradycję z komercyjną współczesnością.

Dla klientów Galerii Katowickiej uruchomiono także Fajrant Point - specjalnie zaaranżowaną strefę odpoczynku, w której każdy mógł wypić darmowa czorna jak wongiel kawa i spróbować śląskich maszketów. Na zakończenie Czornego Weekendu zorganizowano jeszcze jedną, dodatkową śląską atrakcję - bezpłatny  spektakl  komediowy Rajzentasza, czyli trzy jednoaktówki po śląsku – dwie do śmiechu, a jedna nie Teatru Reduta Śląska, wystawiony na poziomie +2  na Scenie w Galerii.   

- To, że organizując „zwykłe” wydarzenia inaczej nie boimy się eksperymentować, pokazaliśmy już niejednokrotnie. Dlatego też, przygotowując typowo zakupową akcję Black Friday, chcieliśmy nie tylko oswoić zachodnie zwyczaje, ale też podkreślić, że jesteśmy na Śląsku – i zrobić ją po naszymu. W ciągu całego Czornego Weekendu prawie 170 tys. mieszkańców Śląska przyjechało do nas na zakupy. Taka frekwencja robi wrażenie i pokazuje, że Ślązacy pokochali Black Friday w wydaniu Galerii Katowickiej – mówi Joanna Bagińska, dyrektor Galerii Katowickiej.

Podobał się artykuł? Podziel się!

PARTNERZY SERWISU Partner serwisu - Arrowhead Partner serwisu - EPP Partner serwisu - Polska Rada Centrów Handlowych

PRIME PROPERTY PRIZE 2017

Do końca głosowania zostało


REKLAMA

Newsletter


Najważniejsze informacje portalu propertynews.pl prosto na Twój e-mail

Propertynews.pl: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

REKLAMA
REKLAMA