PARTNERZY PORTALU

partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

REKLAMA

Rekordy w Galerii Katowickiej

  • Autor: propertynews.pl
  • 27 gru 2017 13:43

Rekordy w Galerii Katowickiej Galeria Katowicka

18 proc. wzrost sprzedaży, ponad 1,3 mln klientów oraz rekordy dziennej sprzedaży i odwiedzalności - tak wyglądają wyniki Galerii Katowickiej za ostatni miesiąc. Na koniec 2017 zarządca obiektu spodziewa się zdecydowanego przekroczenia progu 15 mln klientów i równie imponującej sprzedaży najemców.

REKLAMA

Od 750 tys. do ponad 1,3 mln klientów miesięcznie. Tak wygląda droga Galerii Katowickiej od intensywnych wzrostów do regularnej stabilizacji odwiedzalności na rekordowych poziomach. Dla przypomnienia: w listopadzie, podczas kampanii Black Friday, realizowanej w innowacyjny sposób pod hasłem „Czorny Piontek - Czorny Weekend, czyli fedrujemy niskie ceny do -75proc.”, Galerię Katowicką odwiedziło jednego dnia 72 tys., a przez cały weekend 166 tys. osób. Był to rekord wszech czasów - odwiedzalność przewyższyła nawet tę z dnia otwarcia, kiedy przed wejściem do centrum handlowego oczekiwały tłumy, spodziewając się wyjątkowych atrakcji i prezentów.

Jeszcze bardziej spektakularnie wyglądały wyniki sprzedaży najemców – ok. 50 proc. z nich wzięło udział w podsumowujących badaniach.  Wzrost sprzedaży podczas całego Black Weekendu zadeklarowało 81 proc. najemców Galerii Katowickiej, a ich sprzedaż zwiększyła się średnio o 584 proc.Natomiast w sam piątek, czyli Black Friday, wzrost sprzedaży zadeklarowało 87,4 proc. najemców i było to średnio 1220,4 proc. w porównaniu do roku poprzedniego. Cały listopad zamknął się wysokim 18 proc. wzrostem sprzedaży w całym obiekcie.

- Rekordowo wysoki footfall i stałe dwucyfrowe, a podczas akcji marketingowych nawet trzy- i czterocyfrowe wzrosty sprzedaży świadczą o doskonałej konwersji sprzedaży w obiekcie. To dla nas powód do dumy – mówi Joanna Bagińska, dyrektor Galerii Katowickiej.

Listopadowy sukces sprzedażowy i frekwencyjny są wypadkową kilku działań realizowanych równocześnie – ciągłego umacniania tenant-mi oraz prowadzonych w unikalny sposób kampanii i programów marketingowych. Zarządca z optymizmem oczekuje wyników grudnia i całego roku 2017.

 

 

 

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

REKLAMA

PARTNERZY SERWISU partner serwisu partner serwisu partner serwisu partner serwisu partner serwisu partner serwisu

PRIME PROPERTY PRIZE 2018

Do końca głosowania zostało


REKLAMA

Newsletter


Najważniejsze informacje portalu propertynews.pl prosto na Twój e-mail

Propertynews.pl: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

REKLAMA
REKLAMA

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.