PARTNERZY
PORTALU

partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl
partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl
partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

REKLAMA

Renoma bije własne rekordy

  • Autor: propertynews.pl
  • 18 sty 2016 12:47

Renoma bije własne rekordy CH Renoma

To był kolejny dobry rok dla wrocławskiej Renomy. W 2015 r. centrum odwiedziła rekordowa liczba 7,5 mln klientów. W obiekcie pojawiły się również nowe marki i sztuka współczesna.

REKLAMA

Obiekt należący do Griffin Real Estate jest skomercjalizowany w 100 procentach. Odwiedzalność wzrosła średnio o 2,1 proc. w stosunku do 2014 roku. Rekordowy footfall w 2015 r. osiągnął liczbę 7 374 552. Tylko w grudniu Renomę odwiedziło o 9,6 proc. więcej osób niż w 2014 roku. Łączna sprzedaż roczna wzrosła o 3 proc. w stosunku do 2014 r., a efektywność sprzedaży zł/mkw. wzrosła aż o 6 proc.

Ponadto, została odświeżona oferta centrum. Pojawiło się 13 nowych marek, a wśród nich m.in.: English Home, Francuska Weranda, Carry oraz butik polskiej marki odzieżowej Taranko. Dziewięciu najemców postanowiło także przedłużyć umowę najmu na kolejne lata. Niewątpliwym atutem Renomy, wyróżniającym ją na tle innych galerii, jest rosnąca liczba unikalnych sklepów.

- Aktualnie mamy 31 brandów, dostępnych tylko w naszym centrum. Dbamy nie tylko
o różnorodny dobór marek, ale także o wyjątkową ofertę dodatkowych atrakcji, które angażują i przyciągają nowych klientów. Dużą popularnością cieszą się organizowane przez nas spotkania ze stylistami i ekspertami modowymi, a każdy seans filmowy w ramach Kina Letniego na dachu gromadził liczną widownię - mówi Barbara Wójcik, dyrektor DH Renoma. - Chcemy, aby Renoma była ulubionym miejscem Wrocławian, nie tylko do robienia zakupów, ale także do spędzania wolnego czasu w otoczeniu pięknej architektury i sztuki – dodaje.

Już po raz trzeci Renoma była jedną z przestrzeni wystawienniczych w ramach Biennale WRO, największego w Polsce przeglądu sztuki mediów. Realizacja Michaela Candy'ego Big Dipper, prezentowana w centrum, zdobyła główną nagrodę festiwalu.

Pozytywne wyniki Renomy to efekt m.in. atrakcyjnych działań marketingowych prowadzonych w centrum oraz na oficjalnym profilu na portalu społecznościowym. Ze statystyk wynika, że użytkownicy Facebook’a chętnie angażują się w konkursy organizowane przez Renomę i wykazują duże zainteresowanie publikowanymi treściami.

- 2016 rok zapowiada się równie aktywnie. Już wkrótce będziemy mogli pochwalić się nowymi sklepami oraz dużą placówką medyczną – zapowiada Barbara Wójcik.


REKLAMA

Newsletter


Najważniejsze informacje portalu propertynews.pl prosto na Twój e-mail

Propertynews.pl: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

REKLAMA