PARTNERZY PORTALU

partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

REKLAMA

Renoma bije własne rekordy

  • Autor: propertynews.pl
  • 18 sty 2016 12:47

Renoma bije własne rekordy CH Renoma

To był kolejny dobry rok dla wrocławskiej Renomy. W 2015 r. centrum odwiedziła rekordowa liczba 7,5 mln klientów. W obiekcie pojawiły się również nowe marki i sztuka współczesna.

REKLAMA

Obiekt należący do Griffin Real Estate jest skomercjalizowany w 100 procentach. Odwiedzalność wzrosła średnio o 2,1 proc. w stosunku do 2014 roku. Rekordowy footfall w 2015 r. osiągnął liczbę 7 374 552. Tylko w grudniu Renomę odwiedziło o 9,6 proc. więcej osób niż w 2014 roku. Łączna sprzedaż roczna wzrosła o 3 proc. w stosunku do 2014 r., a efektywność sprzedaży zł/mkw. wzrosła aż o 6 proc.

Ponadto, została odświeżona oferta centrum. Pojawiło się 13 nowych marek, a wśród nich m.in.: English Home, Francuska Weranda, Carry oraz butik polskiej marki odzieżowej Taranko. Dziewięciu najemców postanowiło także przedłużyć umowę najmu na kolejne lata. Niewątpliwym atutem Renomy, wyróżniającym ją na tle innych galerii, jest rosnąca liczba unikalnych sklepów.

- Aktualnie mamy 31 brandów, dostępnych tylko w naszym centrum. Dbamy nie tylko
o różnorodny dobór marek, ale także o wyjątkową ofertę dodatkowych atrakcji, które angażują i przyciągają nowych klientów. Dużą popularnością cieszą się organizowane przez nas spotkania ze stylistami i ekspertami modowymi, a każdy seans filmowy w ramach Kina Letniego na dachu gromadził liczną widownię - mówi Barbara Wójcik, dyrektor DH Renoma. - Chcemy, aby Renoma była ulubionym miejscem Wrocławian, nie tylko do robienia zakupów, ale także do spędzania wolnego czasu w otoczeniu pięknej architektury i sztuki – dodaje.

Już po raz trzeci Renoma była jedną z przestrzeni wystawienniczych w ramach Biennale WRO, największego w Polsce przeglądu sztuki mediów. Realizacja Michaela Candy'ego Big Dipper, prezentowana w centrum, zdobyła główną nagrodę festiwalu.

Pozytywne wyniki Renomy to efekt m.in. atrakcyjnych działań marketingowych prowadzonych w centrum oraz na oficjalnym profilu na portalu społecznościowym. Ze statystyk wynika, że użytkownicy Facebook’a chętnie angażują się w konkursy organizowane przez Renomę i wykazują duże zainteresowanie publikowanymi treściami.

- 2016 rok zapowiada się równie aktywnie. Już wkrótce będziemy mogli pochwalić się nowymi sklepami oraz dużą placówką medyczną – zapowiada Barbara Wójcik.

Podobał się artykuł? Podziel się!

REKLAMA

  • 10.

    JUBILEUSZOWA EDYCJA 14-16 maja 2018, Katowice • Spodek i MCK • Metropolia GZM

Pobierz aplikację EEC
WIĘCEJ
PARTNERZY SERWISU Partner serwisu - Arrowhead Partner serwisu - EPP Partner serwisu - IMMOCHAN Partner serwisu - METROPROPERTIES

PRIME PROPERTY PRIZE 2017

Do końca głosowania zostało


REKLAMA

Newsletter


Najważniejsze informacje portalu propertynews.pl prosto na Twój e-mail

Propertynews.pl: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

REKLAMA
REKLAMA

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.