PARTNERZY PORTALU

partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

REKLAMA

Renoma z Griffin Group zwiększa obroty i odwiedzalność

  • Autor: propertynews.pl
  • 04 kwi 2014 13:13

Dom Handlowy Renoma, po przejęciu przez Griffin Group, przechodzi proces rekomercjalizacji i stawia na unikatowe na rynku wrocławskim marki.

REKLAMA

Griffin Group przejął Dom Handlowy Renoma w grudniu 2012 roku. Od tego czasu inwestor główny nacisk kładzie na stworzenie wyjątkowej na skalę Wrocławia oferty modowej, skierowanej do klientów poszukujących międzynarodowych marek. Efektem tych starań jest 8-procentowy wzrost
obrotów w stosunku do roku 2012.

- Liczby potwierdzają, że obrana strategia przynosi oczekiwane efekty. Tym bardziej, że początek 2014 roku jest jeszcze bardziej optymistyczny. Zanotowaliśmy 10-procentowy wzrost odwiedzalności w stosunku do analogicznego okresu w roku ubiegłym - mówi Edyta Bobek, dyrektor ds. wynajmu w Griffin.

Od przejęcia Renomy przez Griffin Group jej oferta handlowa zmieniła się o jedną czwartą. Inwestor postawił głównie na marki odzieżowe. Celem było dalsze pozyskiwanie firm, których nie ma jeszcze na rynku wrocławskim. Obecnie możemy pochwalić się obecnością takich sklepów jak Massimo Dutti, Emanuel Berg, Furla, Max Mara Weekend, Marella, Guess by Marciano, La Mania, By Insomnia, Gap, Stefanel, Hugo Boss, Pinko, Liu Jo, Armani, River Island, New Look, Henri Lloyd, Ne Comme Ca czy Mothercare.

To aż 19 lokali ze wszystkich 120 mieszczących się w Renomie, której powierzchnia handlowa jest obecnie wynajęta w 99 proc. Sklepy z odzieżą stanowią już 39 proc. powierzchni Renomy. Ta tendencja będzie nadal kontynuowana. - Aktualnie trwają negocjacje z kolejnymi operatorami reprezentującymi światowe marki modowe. Mam nadzieję, że zakończą się sukcesem i niebawem będziemy mogli pochwalić się następnymi
otwarciami - zapewnia Edyta Bobek.

Tylko w 2013 roku w Renomie przedłużono 35 umów najmu i otwarto 13 nowych sklepów o łącznej powierzchni 1 645 m.kw. Były to salony: Gap,
Sinsay, Hugo Boss, Kosmetyki Natury, Marilyn, My Susu, World Optic Group, By Insomnia, Yes, Emanuel Berg, Molton, Frankies i Ne Comme Ca.
Od stycznia 2014 roku Griffin podpisał kolejnych 12 umów najmu. Wśród nowości znajdą się m.in.: Mohito, Reserved, Marella, Tous, Piazza di
Moda, Premium Stock Store, S'Portofino, apteka Cosmedica oraz Travelplanet.

Podobał się artykuł? Podziel się!

PARTNER SERWISU Partner serwisu - Galeria WISŁA

REKLAMA

Newsletter


Najważniejsze informacje portalu propertynews.pl prosto na Twój e-mail

Propertynews.pl: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

REKLAMA
REKLAMA