PARTNERZY PORTALU

partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

REKLAMA

Restauracje KFC staną się bardziej nowoczesne. Pomoże polska firma

  • Autor: PropertyNews.pl
  • 25 cze 2018 09:54

Restauracje KFC staną się bardziej nowoczesne. Pomoże polska firma mat.pras.

W ciągu najbliższych lat M4B będzie wspierać AmRest we wdrożeniu systemu samoobsługowego i wyposaży większość europejskich restauracji KFC w kioski samoobsługowe.

REKLAMA

M4B jest polskim producentem i dostawcą innowacyjnych rozwiązań digital signage (branża, która wykorzystuje cyfrowe nośniki do przekazu informacyjno-reklamowego).

- Jesteśmy dynamiczną spółką technologiczną z ambitnymi planami. Chcemy rosnąć w aktualnie obsługiwanych krajach i pojawiać się w kolejnych. Równolegle realizujemy dwie strategie. W pierwszej, tzw. client-following, podążamy za naszymi klientami. W ten sposób weszliśmy do wielu krajów europejskich jak Hiszpania czy Rumunia, gdzie odpowiadaliśmy za instalacje dla restauracji KFC. Druga to tzw. market-seeking, czyli budowanie od podstaw naszych struktur w atrakcyjnych i niezagospodarowanych do tej pory lokalizacjach. W ten sposób zaczynamy właśnie działalność na Bliskim Wschodzie – mówi Jarosław Leśniewski, prezes zarządu M4B.

Od trzech lat M4B współpracuje z firmą AmRest właścicielem m.in. sieci restauracji KFC, Burger King i Pizza Hut. Projekt początkowo realizowany był tylko w Polsce, ale w tym momencie firma odpowiada za wdrożenia w aż 10 krajach europejskich. Głównym produktem dla KFC są cyfrowe menu boardy, które wdrożono już w 600 restauracjach. Od tego roku KFC wprowadza do swoich restauracji systemy samoobsługowe. Obok rozwiązań typu web ordering, mobile ordering, skip the line – kiosk ordering to niezwykle ważny element cyfrowego świata KFC. Za produkcję kiosków samoobsługowych odpowiada M4B.

- Dwa lata temu mieliśmy tylko pomysł i pewność, że KFC zacznie stosować tego typu rozwiązania. Zaangażowaliśmy najlepszych projektantów wzornictwa przemysłowego, wspólnie z inżynierami z Schenzhen wypracowaliśmy własne technologie z zakresu ekranów dotykowych, zaangażowaliśmy najlepsze polskie firmy z zakresu elektroniki i mechaniki. W efekcie powstał niezwykły produkt – elegancki, nowoczesny i o unikalnej konstrukcji. Potencjał samych restauracji w AmRest w najbliższych latach liczony jest w tysiącach, bo to nie tylko marka KFC, lecz również Burger King i Pizza Hut, które należą do sieci – mówi Jarosław Leśniewski.

 

 

Podobał się artykuł? Podziel się!
FORUM TYMCZASOWO NIEDOSTĘPNE

W związku z ciszą wyborczą dodawanie komentarzy zostało tymczasowo zablokowane.
REKLAMA

PARTNERZY SERWISU partner serwisu partner serwisu partner serwisu partner serwisu partner serwisu partner serwisu

PRIME PROPERTY PRIZE 2018

Do końca głosowania zostało


REKLAMA

Newsletter


Najważniejsze informacje portalu propertynews.pl prosto na Twój e-mail

Propertynews.pl: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

REKLAMA
REKLAMA

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.