PARTNERZY PORTALU

partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl
partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl
partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

REKLAMA

Restauracje Subway z nową strategią rozwoju

  • Autor: Propertynews.pl
  • 21 cze 2013 15:22

Restauracje Subway z nową strategią rozwoju

Wzrasta ilość restauracji Subway przy stacjach benzynowych. Według danych marki wprowadzenie restauracji do takiej lokalizacji ma wpływ na wzrost liczby odwiedzających ją klientów.

REKLAMA

Do tej pory w Polsce punkty amerykańskiego lidera restauracji szybkiej obsługi kojarzone były głównie z centrami handlowymi i głównymi ulicami największych polskich miast. Pierwsze punkty Subway przy stacjach BP i Arge pojawiły się w Katowicach i Krakowie. Na całym świecie ok. 10 proc. punktów  otwieranych jest na stacjach benzynowych lub w sklepach spożywczych.

- Połączenie punktu zakupu paliw z marką alternatywną wobec fast foodów okazuje się inwestycją trafioną finansowo, ale też opłacalną wizerunkowo - mówi Michał Piasecki, agent rozwoju marki. - Nasz koncept jest na tyle elastyczny, że sprawdza się w różnych lokalizacjach. Niewiele innych marek chce i może w rzeczywisty sposób podnieść atrakcyjność biznesu paliwowego. Właściciele stacji, na których otwarto restauracje Subway, zauważyli wyraźny wzrost sprzedaży paliw. To potwierdza, że dzięki logo Subway stacja zyskuje nowych klientów i dodatkowy wyróżnik pośród innych punktów o podobnym charakterze - dodaje.


REKLAMA

Newsletter


Najważniejsze informacje portalu propertynews.pl prosto na Twój e-mail

Propertynews.pl: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

REKLAMA
REKLAMA