PARTNERZY PORTALU

partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

REKLAMA

Restauracje Subway z nową strategią rozwoju

  • Autor: Propertynews.pl
  • 21 cze 2013 15:22

Restauracje Subway z nową strategią rozwoju

Wzrasta ilość restauracji Subway przy stacjach benzynowych. Według danych marki wprowadzenie restauracji do takiej lokalizacji ma wpływ na wzrost liczby odwiedzających ją klientów.

REKLAMA

Do tej pory w Polsce punkty amerykańskiego lidera restauracji szybkiej obsługi kojarzone były głównie z centrami handlowymi i głównymi ulicami największych polskich miast. Pierwsze punkty Subway przy stacjach BP i Arge pojawiły się w Katowicach i Krakowie. Na całym świecie ok. 10 proc. punktów  otwieranych jest na stacjach benzynowych lub w sklepach spożywczych.

- Połączenie punktu zakupu paliw z marką alternatywną wobec fast foodów okazuje się inwestycją trafioną finansowo, ale też opłacalną wizerunkowo - mówi Michał Piasecki, agent rozwoju marki. - Nasz koncept jest na tyle elastyczny, że sprawdza się w różnych lokalizacjach. Niewiele innych marek chce i może w rzeczywisty sposób podnieść atrakcyjność biznesu paliwowego. Właściciele stacji, na których otwarto restauracje Subway, zauważyli wyraźny wzrost sprzedaży paliw. To potwierdza, że dzięki logo Subway stacja zyskuje nowych klientów i dodatkowy wyróżnik pośród innych punktów o podobnym charakterze - dodaje.

Podobał się artykuł? Podziel się!

PARTNER SERWISU partner portalu propertynews.pl Partner serwisu - Galeria WISŁA Partner serwisu - Galeria WISŁA

PRIME PROPERTY PRIZE 2017

Do końca głosowania zostało


REKLAMA

Newsletter


Najważniejsze informacje portalu propertynews.pl prosto na Twój e-mail

Propertynews.pl: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

REKLAMA
REKLAMA